دوره هاي زبان انگلیسی در دانشگاه گوتنبرگ کشور سوئد


دوره هاي زبان انگليسي در دانشگاه هاي سوئد امکان اخذ ويزاي شينگن و مهاجرت به سوئد و اخذ اقامت سوئد را از طريق ويزاي تحصيلي براي متقاضيان امکان پذير ميکند. دانشگاه گوتنبرگ يکي از بهترين دانشگاه هاي سوئد در شهر گوتنبرگ کشور سوئد واقع شده است. بيش از 38 هزار دانشجو و 6 هزار کارمند در دانشگاه گوتنبرگ مشغول هستند. دانشگاه گوتنبرگ با ارائه دادن رشته هاي مختلف و بسيار متنوع فضاي بسيار متنوع و جذابي براي تحصيل و يا کار ارائه ميکند. برنامه هاي مطالعاتي و تحقيقاتي اين دانشگاه داشنمندان، پژوهشگران و دانشجويان زيادي را از سراسر دنيا جذب ميکند. دانشگاه گوتنبرگ در زمينه محيط زيستي بسيار فعال است و براي توسعه پايدار برنامه هاي بسياري به مرحله اجرا ميگذارد.
شهر گوتنبرگ دومين شهر بزرگ سوئد است. اين شهر در در ساحل غربي اين کشور واقع شده و جمعيتي در حدود 570 هزار نفر دارد. اين شهر يک بندر قديمي و شهري صنعتي است و شهري جذاب و مرکزي مدرن براي خلاقيت و ابتکار است. اين شهر به سه ويژگي ابتکار و خلاقيت، چشم انداز ساحلي و موسيقي منحصر به فرد معروف است.
دانشگاه گوتنبرگ يکي از دانشگاه هايي است که امکان شرکت و اپلاي در دوره هاي يادگيري زبان انگليسي در آن براي دانشجويان و متقاشيان خارجي وجود دارد. دوره هاي آمادگي زبان انگليسي در دانشگاه گوتنبرگ سوئد در دو ترم سپتامبر و ژانويه برگزار ميشود.

اهداف دوره زبان دانشگاه گوتنبرگ سوئد:
دوره زبان در دانشگاه گوتنبرگ کشور سوئد هدف هاي مختلفي دارد: دستيابي دانشجويان به پايه هاي اصلي تحليل هاي زبان و ادبيات انگليسي به منظور ارتقاي مهارت هاي کاربردي زبان انگليسي و ايجاد امکان ادامه تحصيل به زبان انگليسي در مقاطع مختلف تحصيلي براي دانشجويان خارجي و غير انگليسي زبان از جمله اين اهداف است. اين دوره به منظور دست يافتن دانشجويان به دانش زباني عميق در ادبيات گفتاري و فرهنگي زبان انگليسي و هم چنين مهارت هايي در دست يابي به رويکردهاي علمي برگزار ميشود.

طول دوره زبان دانشگاه گوتنبرگ سوئد:
دوره زبان ترم سپتامبر دانشگاه گوتنبرگ از 3 سپتامبر شروع ميشود و در 20 ژانويه پايان مي يابد. دوره زبان ترم ژانويه از 15 ژانويه شروع ميشود  و در 3 ژوئن به پايان ميرسد. ددلاين(آخرين مهلت) اپلاي براي ترم سپتامبر 15 مارچ ميباشد.

شرايط لازم براي پذيرش در دوره هاي زبان دانشگاه گوتنبرگ:
داشتن آيلتس 5/6 و يا تافل 575 براي پذيرش در دوره هاي زبان دانشگاه گوتنبرگ الزامي است.

شهريه دوره زبان دانشگاه گوتنبرگ:
شهريه تحصيل دوره 6 ماه زبان انگليسي در دانشگاه گوتنبرگ 41500 کرون معادل تقريبي 24 ميليون تومان ميباشد.
داشنجو در صورتي که بتواند اين کورس را با موفقت بگذراند، امکان به کار بردن ساختارهاي زبانشناسي و فونتيک و همچنين سطوح مختلف سبک انگليسي، به کار بردن اصطلاحات زباني و ادبي پايه و درک پديده هاي فرهنگي در کشورهاي انگليسي زبان را مي يابد.  هم چنين امکان استفاده از مفاهيم اساسي در انسجام و ساختار کلي در توليدات کتبي، درک متون مختلف و تجزيه تحليل متون ادبي، ارزيابي هاي انتقادي را با توجه به اهميت فرهنگ براي پيشرفت هاي اجتماعي پايدار و ... براي دانشجو فراهم ميکند.

بخش هاي مختلف دوره زبان دانشگاه گوتنبرگ :

بخش زبان شناسي: اين بخش بر زبان شناسي اجتماعي، تاريخ زبان، تغيير زبان و يادگيري زبان اول و دوم و همچنين ساختار زبان انگليسي تمرکز دارد.

بخش دوم، ادبيات انگليسي: اين بخش شامل متون اصلي ادبي و متون ادبي ساده است.  دانشجو در اين بخش مي آموزد که متون ادبي را با توجه به جنبه هاي ادبي، سخنراني ها، زبان و جنبه هاي فرهنگي آن، تحليل کند.

کورس زبان دانشگاه گوتنبرگ شامل سخنراني ها و برگزاري سمينارهاي مختلف است.

آزمون نهايي دوره زبان دانشگاه گوتنبرگ کشور سوئد:
آزمون پاياني دوره زبان دانشگاه گوتنبرگ شامل دو آزمون کتبي است. آزمون اول بر طرح هاي اصلي زبان انگليسي تأکيد دارد و بخش دوم بر ساختار شناسي زبان انگليسي تأکيد دارد. دانشجوياني که در هرکدام از بخش هاي آزمون پاس نشوند، امکان برگزاري مجدد آزمون مجدد براي آن ها فراهم ميشود. نمره آزمون بين VG  ، G  و U  دسته بندي ميشود. نمره U به معني رد شدن در آزمون است.

 براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر براي اپلاي و پذيرش دوره هاي زبان کشور سوئد، تحصيل در دانشگاه هاي سوئد و اخذ و ويزا ميتوانيد با مشاورين ما در مؤسسه بين المللي راد تماس بگيريد.