اخذ اقامت فرانسه از طریق ازدواج


برای مهاجرت و اقامت فرانسه روشهای مختلفی وجود دارد از جمله سرمایه گذاری در فرانسه و کار در فرانسه و  ....  میباشد . ولی یکی دیگر از طروقی که وجود دارد و از آن برای  اخذ اقامت فرانسه میتوان یاد کرد ازدواج با یک شهروند فرانسوی میباشد.

کشور فرانسه هم مانند اکثر کشورهای اروپایی در صورت ازدواج یکی از شهروندان خود با اتباع خارجی به همسر شهروند خود اقامت فرانسه را اعطا میکند .
طبق قانون تابعیت در ازدواج کشور فرانسه در صورتیکه زن یا مرد فرانسوی بایکی از اتباع خارجی ازدواج کند هیچ محدودیتی در مورد دادن اقامت به زوج یا زوجه ندارد ؛ تنها بدین شرط که ازدواج انجام شده سوری نباشد و زوج و زوجه ثابت نمایند که ازدواج به صورت واقعی بوده و آنها زندگی مشترکی خواهند داشت .
بدیهی است که برای دریافت ویزا باید مدارکی به سفارت ارائه شود که مدارک هویتی جزو این مدارک میباشد .
البته سفارت فرانسه در وضعیت کنونی و با توجه به اتفاقات اخیر فرانسه در این مورد با سختگیری بیشتری این ویزا را صادر میکند و مهمترین مسئله این است که ازدواج به صورت سوری و تنها برای کسب اقامت نباشد.
در صورتی که این ویزا برای زوج یا زوجه صادر شود 4 سال بعد از زندگی مشترک زوج یا زوجه که تقاضای این ویزا را کرده بود میتواند برای اخذ گذرنامه اقدام نماید.
لازم به ذکر میباشد که زمانی که شخص با ویزای ازدواج وارد فرانسه میشود از تمام مزایای یک شهروند مانند تحصیل رایگان و اجازه کار برخوردار میباشد .
طبیعتا برای دریافت این ویزا باید پرونده به طور صحیح و با آگاهی کامل ارائه شود تا پروسه به خوبی پیش رود . و مدارک ارائه شده به طور صحیح و کامل و با جزییات ارایه گردد.
در صورتیکه در مورد اخذ اقامت فرانسه از طریق ازدواج و ارائه پرونده خود نیاز به مشاوره بیشتر داشتید میتوانید با مشاوران ما در موسسه بین المللی راد تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی های آنها بهره مند شوید .