MIAA-Marketing-101 کار در اسلوونی

 

کار در اسلوونی

کار در اسلوونی، اخذ ویزای کار در اسلوونی، مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در اسلوونی، شرایط کار و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اسلوونی، مزایای مهاجرت به اسلوونی و همچنین شرایط جدید اعلام شده برای مهاجرت به کشور اسلوونی از جمله مواردی هستند که در این مقاله به آنها پرداخته شده است. در ادامه مطلب با عنوان کار در اسلوونی همراه ما باشید.


 

اسلوونی در جنوب اروپای مرکزی واقع شده است .اسلوونی از تنوع آب و هوایی گوناگونی برخوردار است و دلیل آن ناهموار بودن سرزمین این کشور است. آب و هوایی سرد و کوهستانی بخش های شمالی این کشور را در برگفته است. مناطق غربی و جنوبی آن آب و هوایی معتدل دارند. یکی از مزایای این کشور عضو بودن در کشورهای حوزه ی شینگن است اسلوونی یک کشور کاملاً پیشرفته که به دلایل زیادی مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است و همچنین توجه مهاجران را به خود بیش از پیش جلب کرده است. اقامت اسلوونی به عنوان یکی از کشورهای اروپایی و عضو شینگن می‌تواند به شما اجازه دریافت اقامت اروپا و مهاجرت به اروپا و همچنین زندگی در کل منطقه شینگن را بدهد. کشور اسلوونی در اروپای مرکزی قرار گرفته است و با کشورهای ایتالیا، اتریش، کرواسی و مجارستان دارای مرز مشترک است.

 این کشور بنا به موقعیت جغرافیایی مهمی که دارد، برای افرادی که قصد سرمایه گذاری های خارجی دارند بسیار مناسب است.تاریخ غنی و پربار، معماری تاثیر گرفته از معماری باروک اتریش و روم ایتالیا، جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی و طبیعت بکر این کشور را به یکی از زیباترین کشورهای کهن اروپایی تبدیل کرده است. مردم کشور اسلوونی در میان ۵ کشور اول اتحادیه اروپا مسلط به زبان اسلوونیایی و یکی از زبان های انگلیسی، ایتالیایی و مجارستانی می باشند. بیشتر افراد این کشور دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند.  بالا بودن امنیت اجتماعی، دارا بودن ثبات اقتصادی، دارا بودن امکانات رفاهی و پایین بودن هزینه های زندگی علی رغم اروپایی بودن این کشور موجب شده است تا این کشور به یک مقصد جالب برای مهاجران تبدیل شود. این کشور در سال های اخیر با رویکرد اقتصادی و تسهیل روند مهاجر پذیری زمینه لازم برای سرمایه گذاری خارجی ها را فراهم کرده است. در واقع ثبات اقتصادی و اجتماعی و امنیت اسلوونی موجب شده است تا سرمایه گذاران خارجی با اطمینان و خاطر جمعی اقدام به سرمایه گذاری در این کشور کنند.

  

اولین و مهمترین قدم در مهاجرت کاری به اسلوونی و کار در این کشور، اخذ ویزای کار اسلوونی است. متقاضیان برای دریافت ویزای کاری اسلوونی به دو طریق می تواند اقدام کند. در روش اول فرد می بایست از طریق ثبت شرکت در اسلوونی و کارآفرینی اقدام کند و در دوش دوم فرد باید موفق به دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرما شود. برای ارائه پیشنهاد شغلی به یک خارجی، کارفرمای اسلوونی موظف است تا موقعیت شغلی مربوطه را ابتدا در کشور اسلوونی و حوزه شینگن به مدت 3 ماه و سپس در کل اتحادیه ی اروپا به مدت 3 ماه دیگر آگهی کند. در صورتی هیچ فردی برای فرصت شغلی مد نظر یافت نشد این امکان برای کارفرما وجود دارد تا پیشنهاد شغلی را برای افراد بین المللی بفرستد.

 

کار در اسلوونی در صورت دریافت پیشنهاد از کارفرما

در صورتی که کارفرما شرایط شما را پذیرفت این امکان برای شما فراهم می شود که به مدت 1 سال در کشور اسلوونی اقامت داشته باشید و به کار در اسلوونی بپردازید. اگر اجازه کار سالانه به شما داده شود  این امکان را فراهم می سازد که به همراه همسر و فرزندان در این کشور اقامت داشته باشید. اما در صورتی که اقامت شما به صورت فصلی صادر شده باشد امکان زندگی تنها برای شما میسر خواهد بود. در صورتی که فرد از یک کارفرمای معتبر در اسلوونی پیشنهاد کاری داشته باشد با ارائه قرارداد کاری می تواند برای دریافت ویزا اقدام نماید.  مدارک لازم جهت ویزای کار در اسلوونی باید برای اپلای به سفارت ارائه گردد.

 

مدارک لازم جهت ویزای کار در اسلوونی عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر با حداقل 3ماه اعتبار
  • ارائه دو قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه بیمه سلامت در کشور اسلوونی
  • ارائه گواهی عدم سوسابقه کیفری
  • ارائه مدارکی که دال بر تمکن مالی فرد در طول اقامتش در اسلووانی باشد
  • ارائه گواهی آزمایشات پزشکی دال بر سلامت جسمانی فرد
  • ارائه رزومه کاری و مدارک مهارت فرد در شغل مورد نظر

 

شرایط کار و مهاجرت به اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کشور اسلوونی از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر خواهد بود. هزینه سرمایه گذاری در اسلوونی تنها 100000€ (یورو) است. افراد می توانند با این سرمایه گذاری اقامت خود را بدست آورند. این هزینه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار اندک و ناچیز به نظر می رسد. اشخاص از این طریق پس از 5 سال می توانند اجازه اقامت دائم کشور اسلوونی را بدست آورند. همچنین پس از 10 سال اقامت قانونی در کشور اسلوونی، افراد اجازه دریافت تابعیت کشور اسلوونی را خواهند داشت.

 

شرایط کلی جدید مهاجرت به کشور اسلوونی

برای مهاجرت به کشور اسلوونی، افراد باید دلایل قانونی و منطقی کافی برای ارائه داشته باشند. این دلایل عبارتند از: کار در اسلوونی، اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های اسلوونی و غیره. انواع راه های مهاجرت به اسلوونی در سال 2021 عبارت هستند از:

  1. دریافت ویزای تحصیلی
  2. ویزای پیوستن به اعضای خانواده
  3. اقامت از طریق ازدواج در اسلوونی
  4. دریافت ویزای تحقیقاتی اسلوونی
  5. اقامت از طریق پناهندگی در اسلوونی
  6. دریافت اجازه کار فصلی و موقت در اسلوونی

 

پاسپورت کشور اسلوونی

به طور کلی پاسپورت کشور اسلوونی یکی از برترین و قدرتمندترین پاسپورت های کشورهای اروپایی محسوب می شود. افرادی که موفق به اخذ پاسپورت این کشور اروپایی می شوند، می توانند از مزایایی برخوردار شوند. پاسپورت کشور اسلوونی از لحاظ اهمیت در جایگاه ششم پاسپورت های اروپایی قرار دارد. در این رتبه بندی پاسپورت کشورهای امارات متحده عربی در جایگاه اول و کشور فنلاند و اسپانیا در جایگاه دوم قرار دارد. از جمله مزایای اخذ پاسپورت کشور اسلوونی می توان این موارد را ذکر کرد:

  • امکان رفت و آمد آزادانه به کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به اخذ ویزا
  • امکان کار و فعالیت اقتصادی در این کشور
  • امکان برخورداری از تحصیل رایگان
  • امکان برخورداری از بیمه خدمات درمانی

 

 

مزایای مهاجرت به اسلوونی

  • رایگان بودن تحصیل در کشور اسلوونی
  • بالا بودن استانداردهای زندگی در کشور اسلوونی
  • ثبات و قدرت اقتصادی اسلوونی
  • امکان ثبت شرکت و سرمایه گذاری
  • خونگرمی و صمیمیت مردم کشور اسلوونی
  • پایین بودن هزینه های زندگی
  • برخورداری از امکانات زندگی در یک کشور اروپایی
  • امکان زندگی در یک کشور پیشرفته و با اقتصاد قدرتمند
  • تسلط مردم کشور اسلوونی به زبان های انگلیسی و ایتالیایی و مجارستانی

 


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه کار در کشور اسلوونی و اخذ ویزای کشور اسلوونی، شرایط مهاجرت به کشور اسلوونی، مدارک لازم جهت اخذ ویزای کشور اسلوونی و در نهایت تمامی موارد مهم درباره ی این کشور و مهاجرت به اسلوونی میتوانید با مهاجران موسسه بین المللی راد در تماس باشید و مشاوره رایگان تلفنی دریافت کنید.