ایالت منیتوبا کانادا و معرفی ایالت منیتوبا کانادا


ایالت منیتوبا کانادا یکی از ایالتهای کانادا میباشد که در مرکز کانادا واقع شده است. ایالت منیتوبا که برخی افراد ایالت مینیتوبا تلفظ میکنند،

نام منیتوبا از دریاچه منیتوبا گرفته شده است و یک اصطلاح بومی آمریکایی به معنی "روح بزرگی که در تنگنا قرار گرفته" می باشد . ایالت منیتوبا در سال 1870 میلادی به صورت ایالت تعریف شد. و در سال 1884 گسترش یافت. ایالت منیتوبا از طرف شمال شرقی محدود به خلیج هودسون در شرق اونتاریو می شود و از جنوب محدود به ایالات مینسوتا و داکوتای شمالی می شود و از غرب محدود به ساسکاچوان می گردد. ایالت منیتوبا در سال 1870 به کنفدراسیون کانادا پیوست و به خاطر فعالیتهای اقتصادی بسیار مشهور میباشد. فعالیتهایی که بیشتر در این ایالت رواج دارد فعالیتهای کشاورزی، معدن، جنگلداری و شیلات میباشد. ومرکز استان منیتوبا شهر وینیپگ میباشد و تقریبا 65 درصد جمعیت این استان در این شهر و البته درحومه این شهر ساکن میباشند. بعد از شهر وینیپگ دویم شهر بزرگ این استان شهر براندون میباشد. جمعیت این استان در حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر میباشد. ایالت منیتوبا بیشتر مسکن افراد بومی میباشد. ولی میتوان گفت که اکنون جمعیتهای بریتانیایی، آلمانی و فرانسوی و همچنین افراد هلندی بسیار در این استان دیده میشود و دورنمای نژآدی در این استان چنین خواهد بود.
در این استان دریاچه های بسیاری وجود دارد که سه دریاچه وینیپگ، دریاچه وینیپگوسیس و دریاچه منیتوبا از بزرگترین دریاچه های این استان میباشد. استان منیتوبا دارای معادن نیکل، طلا ، مس و روی و کبالت میباشد و یکی از صنایع مهم استان منیتوبا صنایع مرتبط با معادن در این استان میباشد.
از نظر پوشش گیاهی و کشاورزی باید گفته شود که تقریبا یک سوم مساحت این استان پوشیده از جنگل میباشد و در مزارع کشاورزی بیشترین محصول کشاورزی گندم میباشد و بعد از گندم دیگر محصولات مانند کانولا ، آفتاب گردان و ... نیز کشت میشود.
صنایع تولیدی در این استان بیشتر محصولات غذایی، محصولات مرتبط با صنعت هوا و فضا و حمل و نقل میباشد.
این استان هم اکنون از راه سرمایه گذاری و کارآفرینی پذیرای نیروی خارجی میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در ایالت مینیتوبا (ایالت منیتوبا) میتوانید بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید و اطلاعات بیشتری در مورد مهاجرت به ایالت منیتوبا از طریق سرمایه گذاری به دست آورید.

مهاجرت به ایالت منیتوبا از طریق سرمایه گذاری


برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته  و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

  سرمایه گذاری در ایالت مانیتوبا

کانادا یکی از کشورهایی هست که مهاجرین بسیاری را به خود جذب میکند. یکی از راه های مهاجرت به کانادا؛ سرمایه گذاری در کانادا میباشد. ایالت مینیتوبا کانادا یکی از ایالتهای کانادا میباشد که از طریق سرمایه گذاری مهاجر میپذیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ایالت مینیتوبا ( ایالت منیتوبا ) و شناسایی بیشتر این ایالت میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و اطلاعات بیشتری در مورد ایالت مینیتوبا ( ایالت منیتوبا ) به دست آورید.

معرفی ایالت منیتوبا (ایالت مینیتوبا )

سرمایه گذاری در ایالت منیتوبا کانادا عمدتا به روش کارآفرینی میباشد. یعنی با ایجاد یک سرمایه گذاری در این ایالت و ایجاد کسب و کار شخص متقاضی میتواند در ایالت مینیتوبا کانادا سرمایه گذاری نماید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا از روش سرمایه گذاری بپردازیم و اطلاعات نسبتا جامعی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
برای سرمایه گذاری در ایالت مینیتوبا (ایالت منیتوبا) شخص سرمایه گذار بایستی با حداقل پرداخت 100 هزار دلار به دولت این ایالت برنامه سرمایه گذاری خود را شروع نماید. البته به غیر از پرداخت این مبلغ شخص باید برای دولت میزان دارایی حداقل 350 هزار دلار را نشان دهد. برای نشان دادن این دارایی ارائه اسناد مالکیت زمین و ... مورد قبول میباشد.
یکی از مزایای سرمایه گذاری در ایالت مینیتوبا (ایالت منیتوبا) این است که امکان بازپس گیری مبلغ 100 هزار دلار اولیه وجود دارد به طوری که اگر متقاضی حداقل به میزان 150 هزار دلار کانادا سرمایه گذاری نماید میتواند مبلغ اولیه را از دولت باز پس بگیرد.
میزان زمانی که پروسه سرمایه گذاری در ایالت منیتوبا نیاز دارد در حدود 2 سال میباشد. و افرادی میتوانند برای پروسه سرمایه گذاری ایالت منیتوبا اقدام نمایند که دارای شرایط زیر باشند.
•    سن متقاضی بایستی بین 21 تا 45 سال باشد. در سنین بالاتر از این امکان ریسک ویزا وجود دارد.
•    شخص متقاضی میبایستی حداقل میزان سرمایه را به دولت کانادا نشان دهد.
•    متقاضی باید ثابت کند به میزان سه سال سابقه کار مدیریتی در بیزینسی که قصد تاسیس آن را دارد دارا میباشد.
این روش مهاجرتی برای بسیاری از مدیران شرکتها و یا تجار روش مناسبی تلقی میشود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد روشهای مهاجرت به کانادا و همچنین روش سرمایه گذاری در کانادا و سرمایه گذاری در ایالت منیتوبا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

مزایای تحصیل در ایالت مانیتوبا کانادا

بسیاری از افراد علاقه مند به تحصیل در کانادا و همینطور مهاجرت به کانادا هستند. همان طور که میدانید کانادا دارای ایالتهای بسیاری هست که شرایط تحصل و مهاجرت هر کدام تا حدی متفاوت میباشد. یکی از ایالتهای کانادا ایالت منیتوبا کانادا میباشد. ایالت منیتوبا کانادا یکی از ایالتهای مرکزی کانادا میباشد، این ایالت در سال 1884 گسترش یافت. ایالت منیتوبا از طرف شمال شرقی محدود به خلیج هودسون در شرق اونتاریو می شود و از جنوب محدود به ایالات مینسوتا و داکوتای شمالی می شود و از غرب محدود به ساسکاچوان می گردد. ایالت منیتوبا در سال 1870 به کنفدراسیون کانادا پیوست و به خاطر فعالیتهای اقتصادی بسیار مشهور میباشد. فعالیتهایی که بیشتر در این ایالت رواج دارد فعالیتهای کشاورزی، معدن، جنگلداری و شیلات میباشد. ومرکز استان منیتوبا شهر وینیپگ میباشد و تقریبا 65 درصد جمعیت این استان در این شهر و البته درحومه این شهر ساکن میباشند. بعد از شهر وینیپگ دویم شهر بزرگ این استان شهر براندون میباشد. جمعیت این استان در حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر میباشد. لازم به ذکر است که افراد با تلفظهای مختلف و نوشتار مختلف این ایالت را بیان میکنند که هر کدام به نوعی درست است. برخی از افراد ایالت مانیتوبا، برخی دیگر ایالت منیتوبا و برخی نیز با تلفظ ایالت مینیتوبا این ایالت را میشناسند که به نوعی همه این تلفظها میتواند درست باشد.
از دانشگاه های این ایالت میتوان به دانشگاه مانیتوبا (University or Manitoba ) میباشد که از دانشگاه های برتر کانادا میباشد.
افرادی که در ایالت مانیتوبا کانادا تحصیل میکنند میتوانند مزایایی را دریافت کنند. البته این مزایا در مورد روشهای مهاجرتی به ایالت مانیتوبا کانادا میباشد. بدین صورت که افرادی که در یکی از دانشگاه های ایالت مانیتوبا تحصیل کرده باشند به طوری که حداقل به مدت 1 سال در یک دوره عالی در کانادا و در ایالت منیتوبا تحصیل کرده ابشند بعد از تحصیل میتوانند، مجوز کار را از اداره مهاجرت کانادا دریافت کنند. حال چنانچه این شخص حتی به صورت پاره وقت در ایالت مانیتوبا مشغول به کار باشد و پیشنهاد کار تمام وقت از کارفرمای خود داشته باشد، میتواند وارد پروسه اقامتی کانادا در ایالت منیتوبا شود .
البته از ابتدای سال 2011 دانشجویانی که از یکی از دانشگاه های مینیتوبا فارغ التحصیل شده اند نیز قبل از یافتن کار میتوانند برای برنامه مهاجرتی این استان اقدام نمایند.
شرایط فوق، شرایط بسیار مناسب برای افرادی هست که قصد تحصیل و اقامت درکانادا را دارند.
البته برای مهاجرت به ایالت منیتوبا روشهای دیگری نیز وجود دارد که میتوانید با تماس با مشاورین موسسه بین المللی راد، از مشاوره های آنان بهره مند شوید. 

 

مهاجرت به ایالت منیتوبا با روش کشاورزی

ایالت مینیتوبا کانادا یکی از ایالتهای کانادا با حدود جمعیت 1میلیون و سیصد هزار نفر میباشد. از مواردی که میتوان باعث رونق این ایالت شد میتوان به بخش کشاورزی این ایالت اشاره کرد. عمده ترین محصولی که در این استان کشت میشود، گندم میشود و در رده های بعدی به محصولات کشاورزی دیگری مانند آفتاب گردان، کلزا و ... میتوان اشاره کرد.
یکی از روشهای مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا روش کشاورزی میباشد. متقاضیانی که علاقه مند به مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا میباشند میتوانند از روش کشاورزی برای مهاجرت به ایالت منیتوبا استفاده نمایند. در این روش مهاجرتی به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا متقاضیان باید در زمینه کشاورزی تجربه موفق داشته باشند. در این صورت میتوانند به ایالت مانیتوبا مهاجرت نمایند. شرایطی که شخص متقاضی میبایستی داشته باشد به طور خلاصه در ادامه مطلب آورده شده است.
متقاضیان مهاجرت به ایالت مانیتوبا کانادا از طریق روش کشاورزی باید شرایط زیر را داشته باشند.
•    ارایه تجربه موفق در زمینه کشاورزی
•    دارای حداقل 3 سال سابقه مالکیت زمین کشاورزی و یا اداره زمین کشاورزی
•    دارای سرمایه ای حداقل به میزان 350 هزار دلار کانادا ( این سرمایه باید به دولت کانادا نشان داده شود)
•    متقاضی باید یک ویزیت یا یک دیدار از استان مانیتوبا داشته باشد و شرایط این استان را برای طرح کشاورزی بررسی نماید. بازدید استانی یا ویزیت استانی باید قبل از مصاحبه برای ویزا انجام گیرد.
چنانچه شخصی شرایط ذکر شده را دارا باشد میتواند از طریق روش کشاورزی به ایالت مانیتوبا کانادا مهاجرت نماید؛ که بعد از ورود به کشور کانادا و این ایالت و پس از سپری شدن چند سال شخص میتواند اقامت دائم خود را از کانادا دریافت کندو
برای مشاوره بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و روشهای مهاجرت به کانادا و همچنان مهاجرت به ایالت مانیتوبا کانادا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

 

مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا با از طریق پیشنهاد کاری کارفرما

بسیاری از افراد قصد مهاجرت به کانادا را دارند و طبیعتا بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کاری مایل هستند برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق skill workers  میباشد. که البته شرایط مهاجرت در ایالتهای مختلف کانادا متفاوت میباشند.
یکی از راه های مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا به روش کاری میباشد. در این حالت متقاضی باید دارای پیشنهاد کاری از یک کارفرما در این ایالت باشد. منظور این است که در ایالت مینیتوبا کانادا کارفرمایی برای متقاضی پیشنهاد کاری ارائه نماید.
برای مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا باید شرایط زیر فراهم باشد تا متقاضی بتواند در این پروسه موفق باشد.
•    متقاضی باید قصد اقامت دائم در ایالت مانیتوبا را داشته باشد. در این صورت به مدت 6 ماه از طریق ویزای کاری در استان مانیتوبا مشغول به کار خواهد شد.
•    بعد از گذشت 6 ماه باید کارفرمایی پیشنهاد یک کار دائم را به متقاضی ارائه نماید. البته کارفرمایی که پیشنهاد شغلی به شخص متقاضی ارائه میدهد باید دارای شرایطی باشد که به طور مختصر در ادامه مطلب آورده شده است.
الف) کارفرما باید کانادایی باشد.
ب ) کارفرما میبایستی کار را در ایالت مینیتوبا پیشنهاد داده باشد
ج) پیشنهاد کار میبایستی به صورت کار تمام وقت باشد.
د) کارفرما باید ثابت نماید که یک شهروند کانادایی نتوانسته این شغل را انجام دهد و یا شهروند کانادایی برای انجام این شغل پیدا نکرده است.
و ) کارفرما باید حقوقی معادل منطقه ای که زندگی میکنند به متقاضی پرداخت کند.
 با توجه به شرایط فوق متقاضیان میتواند در صورتی که شرایطش را داشته باشند برای پروسه کاری ایالت مینیتوبا اقدام نمایند. برای مشاوره بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.