مهاجرت به ایالت مانیتوبا کانادا از طریق پیشنهاد کاری کارفرما


بسیاری از افراد قصد مهاجرت به کانادا را دارند و طبیعتا بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کاری مایل هستند برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. یکی از راه های مهاجرت به کانادا از طریق skill workers  میباشد. که البته شرایط مهاجرت در ایالتهای مختلف کانادا متفاوت میباشند.
یکی از راه های مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا به روش کاری میباشد. در این حالت متقاضی باید دارای پیشنهاد کاری از یک کارفرما در این ایالت باشد. منظور این است که در ایالت مینیتوبا کانادا کارفرمایی برای متقاضی پیشنهاد کاری ارائه نماید.
برای مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا باید شرایط زیر فراهم باشد تا متقاضی بتواند در این پروسه موفق باشد.
•    متقاضی باید قصد اقامت دائم در ایالت مانیتوبا را داشته باشد. در این صورت به مدت 6 ماه از طریق ویزای کاری در استان مانیتوبا مشغول به کار خواهد شد.
•    بعد از گذشت 6 ماه باید کارفرمایی پیشنهاد یک کار دائم را به متقاضی ارائه نماید. البته کارفرمایی که پیشنهاد شغلی به شخص متقاضی ارائه میدهد باید دارای شرایطی باشد که به طور مختصر در ادامه مطلب آورده شده است.
الف) کارفرما باید کانادایی باشد.
ب ) کارفرما میبایستی کار را در ایالت مینیتوبا پیشنهاد داده باشد
ج) پیشنهاد کار میبایستی به صورت کار تمام وقت باشد.
د) کارفرما باید ثابت نماید که یک شهروند کانادایی نتوانسته این شغل را انجام دهد و یا شهروند کانادایی برای انجام این شغل پیدا نکرده است.
و ) کارفرما باید حقوقی معادل منطقه ای که زندگی میکنند به متقاضی پرداخت کند.
 با توجه به شرایط فوق متقاضیان میتواند در صورتی که شرایطش را داشته باشند برای پروسه کاری ایالت مینیتوبا اقدام نمایند. برای مشاوره بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.