مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا از روش کشاورزی


ایالت مینیتوبا کانادا یکی از ایالتهای کانادا با حدود جمعیت 1میلیون و سیصد هزار نفر میباشد. از مواردی که میتوان باعث رونق این ایالت شد میتوان به بخش کشاورزی این ایالت اشاره کرد. عمده ترین محصولی که در این استان کشت میشود، گندم میشود و در رده های بعدی به محصولات کشاورزی دیگری مانند آفتاب گردان، کلزا و ... میتوان اشاره کرد.
یکی از روشهای مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا روش کشاورزی میباشد. متقاضیانی که علاقه مند به مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا میباشند میتوانند از روش کشاورزی برای مهاجرت به ایالت منیتوبا استفاده نمایند. در این روش مهاجرتی به کانادا و مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا متقاضیان باید در زمینه کشاورزی تجربه موفق داشته باشند. در این صورت میتوانند به ایالت مانیتوبا مهاجرت نمایند. شرایطی که شخص متقاضی میبایستی داشته باشد به طور خلاصه در ادامه مطلب آورده شده است.
متقاضیان مهاجرت به ایالت مانیتوبا کانادا از طریق روش کشاورزی باید شرایط زیر را داشته باشند.
•    ارایه تجربه موفق در زمینه کشاورزی
•    دارای حداقل 3 سال سابقه مالکیت زمین کشاورزی و یا اداره زمین کشاورزی
•    دارای سرمایه ای حداقل به میزان 350 هزار دلار کانادا ( این سرمایه باید به دولت کانادا نشان داده شود)
•    متقاضی باید یک ویزیت یا یک دیدار از استان مانیتوبا داشته باشد و شرایط این استان را برای طرح کشاورزی بررسی نماید. بازدید استانی یا ویزیت استانی باید قبل از مصاحبه برای ویزا انجام گیرد.
چنانچه شخصی شرایط ذکر شده را دارا باشد میتواند از طریق روش کشاورزی به ایالت مانیتوبا کانادا مهاجرت نماید؛ که بعد از ورود به کشور کانادا و این ایالت و پس از سپری شدن چند سال شخص میتواند اقامت دائم خود را از کانادا دریافت کندو
برای مشاوره بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و روشهای مهاجرت به کانادا و همچنان مهاجرت به ایالت مانیتوبا کانادا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.