مزایای تحصیل در ایالت مانیتوبا (مزایای تحصیل در ایالت منیتوبا)


بسیاری از افراد علاقه مند به تحصیل در کانادا و همینطور مهاجرت به کانادا هستند. همان طور که میدانید کانادا دارای ایالتهای بسیاری هست که شرایط تحصل و مهاجرت هر کدام تا حدی متفاوت میباشد. یکی از ایالتهای کانادا ایالت منیتوبا کانادا میباشد. ایالت منیتوبا کانادا یکی از ایالتهای مرکزی کانادا میباشد، این ایالت در سال 1884 گسترش یافت. ایالت منیتوبا از طرف شمال شرقی محدود به خلیج هودسون در شرق اونتاریو می شود و از جنوب محدود به ایالات مینسوتا و داکوتای شمالی می شود و از غرب محدود به ساسکاچوان می گردد. ایالت منیتوبا در سال 1870 به کنفدراسیون کانادا پیوست و به خاطر فعالیتهای اقتصادی بسیار مشهور میباشد. فعالیتهایی که بیشتر در این ایالت رواج دارد فعالیتهای کشاورزی، معدن، جنگلداری و شیلات میباشد. ومرکز استان منیتوبا شهر وینیپگ میباشد و تقریبا 65 درصد جمعیت این استان در این شهر و البته درحومه این شهر ساکن میباشند. بعد از شهر وینیپگ دویم شهر بزرگ این استان شهر براندون میباشد. جمعیت این استان در حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر میباشد. لازم به ذکر است که افراد با تلفظهای مختلف و نوشتار مختلف این ایالت را بیان میکنند که هر کدام به نوعی درست است. برخی از افراد ایالت مانیتوبا، برخی دیگر ایالت منیتوبا و برخی نیز با تلفظ ایالت مینیتوبا این ایالت را میشناسند که به نوعی همه این تلفظها میتواند درست باشد.
از دانشگاه های این ایالت میتوان به دانشگاه مانیتوبا (University or Manitoba ) میباشد که از دانشگاه های برتر کانادا میباشد.
افرادی که در ایالت مانیتوبا کانادا تحصیل میکنند میتوانند مزایایی را دریافت کنند. البته این مزایا در مورد روشهای مهاجرتی به ایالت مانیتوبا کانادا میباشد. بدین صورت که افرادی که در یکی از دانشگاه های ایالت مانیتوبا تحصیل کرده باشند به طوری که حداقل به مدت 1 سال در یک دوره عالی در کانادا و در ایالت منیتوبا تحصیل کرده ابشند بعد از تحصیل میتوانند، مجوز کار را از اداره مهاجرت کانادا دریافت کنند. حال چنانچه این شخص حتی به صورت پاره وقت در ایالت مانیتوبا مشغول به کار باشد و پیشنهاد کار تمام وقت از کارفرمای خود داشته باشد، میتواند وارد پروسه اقامتی کانادا در ایالت منیتوبا شود .
البته از ابتدای سال 2011 دانشجویانی که از یکی از دانشگاه های مینیتوبا فارغ التحصیل شده اند نیز قبل از یافتن کار میتوانند برای برنامه مهاجرتی این استان اقدام نمایند.
شرایط فوق، شرایط بسیار مناسب برای افرادی هست که قصد تحصیل و اقامت درکانادا را دارند.
البته برای مهاجرت به ایالت منیتوبا روشهای دیگری نیز وجود دارد که میتوانید با تماس با مشاورین موسسه بین المللی راد، از مشاوره های آنان بهره مند شوید.