سرمایه گذاری در ایالت مینیتوبا کانادا(سرمایه گذاری در ایالت منیتوبا کانادا)


کانادا یکی از کشورهایی هست که مهاجرین بسیاری را به خود جذب میکند. یکی از راه های مهاجرت به کانادا؛ سرمایه گذاری در کانادا

میباشد. ایالت مینیتوبا کانادا یکی از ایالتهای کانادا میباشد که از طریق سرمایه گذاری مهاجر میپذیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ایالت مینیتوبا ( ایالت منیتوبا ) و شناسایی بیشتر این ایالت میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و اطلاعات بیشتری در مورد ایالت مینیتوبا ( ایالت منیتوبا ) به دست آورید.

معرفی ایالت منیتوبا (ایالت مینیتوبا )

سرمایه گذاری در ایالت منیتوبا کانادا عمدتا به روش کارآفرینی میباشد. یعنی با ایجاد یک سرمایه گذاری در این ایالت و ایجاد کسب و کار شخص متقاضی میتواند در ایالت مینیتوبا کانادا سرمایه گذاری نماید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد مهاجرت به ایالت منیتوبا کانادا از روش سرمایه گذاری بپردازیم و اطلاعات نسبتا جامعی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
برای سرمایه گذاری در ایالت مینیتوبا (ایالت منیتوبا) شخص سرمایه گذار بایستی با حداقل پرداخت 100 هزار دلار به دولت این ایالت برنامه سرمایه گذاری خود را شروع نماید. البته به غیر از پرداخت این مبلغ شخص باید برای دولت میزان دارایی حداقل 350 هزار دلار را نشان دهد. برای نشان دادن این دارایی ارائه اسناد مالکیت زمین و ... مورد قبول میباشد.
یکی از مزایای سرمایه گذاری در ایالت مینیتوبا (ایالت منیتوبا) این است که امکان بازپس گیری مبلغ 100 هزار دلار اولیه وجود دارد به طوری که اگر متقاضی حداقل به میزان 150 هزار دلار کانادا سرمایه گذاری نماید میتواند مبلغ اولیه را از دولت باز پس بگیرد.
میزان زمانی که پروسه سرمایه گذاری در ایالت منیتوبا نیاز دارد در حدود 2 سال میباشد. و افرادی میتوانند برای پروسه سرمایه گذاری ایالت منیتوبا اقدام نمایند که دارای شرایط زیر باشند.
•    سن متقاضی بایستی بین 21 تا 45 سال باشد. در سنین بالاتر از این امکان ریسک ویزا وجود دارد.
•    شخص متقاضی میبایستی حداقل میزان سرمایه را به دولت کانادا نشان دهد.
•    متقاضی باید ثابت کند به میزان سه سال سابقه کار مدیریتی در بیزینسی که قصد تاسیس آن را دارد دارا میباشد.
این روش مهاجرتی برای بسیاری از مدیران شرکتها و یا تجار روش مناسبی تلقی میشود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد روشهای مهاجرت به کانادا و همچنین روش سرمایه گذاری در کانادا و سرمایه گذاری در ایالت منیتوبا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.