اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا


کانادا از کشورهای مهاجر پذیری میباشد که مهاجرین بسیاری و از روشهای مختلفی به خود جذب میکند. یکی از روشهایی که بسیاری

از افراد در مورد آن تحقیق میکنند؛ مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا میباشد.
کانادا کشور وسیعی است که دارای ایالتهای بسیاری است و اقتصاد هر کدام از ایالتها متفاوت میباشد. بنابراین نیازهای این ایالتها نیز با هم متفاوت میباشد وبه خاطر همین مسئله سرمایه گذاری در ایالتهای مختلف کانادا دارای شرایط متفاوتی میباشد. مقدار هزینه ای که برای سرمایه گذاری در ایالتهای کانادا مورد نیاز است از 100 هزار دلار کانادا در ایالتهایی مانند ایالت ساسکاچوان و نیوبرازویک شروع شده و البته این مقدار در ایالتهای مرکزی تر مانند ایالت بریتیش کلمبیا بیشتر میباشد.
به طور کلی میتوان گفت که در سرمایه گذاری در کانادا حتما باید متقاضی بیزینس یا کسب و کاری را در نظر داشته باشد که بر روی ان طرح بیزینسی سرمایه گذاری انجام دهد.
در برخی از ایالتهای کانادا، دولت کانادا همواره درصدد جذب مدیران و افراد موفق در عرصه اقتصاد از سراسر دنیا بوده است. ایجاد برنامه های مهاجرتی از قبیل روش سرمایه گذاری و روش های کارآفرینی استانی از استراتژیهای دولت کانادا برای تحقق بخشیدن به این هدف می باشد. در روش سرمایه گذاری, دولت کانادا به متقاضیانی که تمام شرایط مالی و سوابق مدیریتی مورد نیاز را دارا هستند ویزای بیزنسی که از انواع  ویزای اقامت دائم غیر مشروط است را ارائه کرده و پس از ۴ سال، شهروندی همیشگی کانادا و پاسپورت این کشور را به ایشان اعطاء می کند. با قبولی متقاضی اصلی، دولت کانادا بدون نیاز به سرمایه گذاری اضافی به تمام اعضای خانواده ایشان نیز ویزای اقامت دائم ارائه می کند. از مهمترین ویژگیهای این روش مهاجرت عبارتند از؛ درصد قبولی بالای پرونده ها، عدم نیاز به هیچ گونه مدرک زبان خارجی و عدم وجود هرگونه شرایط سنی و تحصیلی.
همان طور که گفته شد شرایط سرمایه گذاری در ایالتهای مختلف کانادا با هم متفاوت میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در ایالتهای مختلف کانادا میتوانید بر روی لینکهای زیر کلیک بفرمایید و مطالب مرتبط با سرمایه گذاری در ایالتهای کانادا را مطالعه بفرمایید.

سرمایه گذاری در ایالت ساسکاچوان
سرمایه گذاری در ایالت نیوبرازویک کانادا
سرمایه گذاری در ایالت ساسکاچوان کانادا
سرمایه گذاری در ایالت آلبرتا کانادا
سرمایه گذاری در ایالت بریتیش کلمبیا کانادا