جاهاي ديدني پرتغال


پرتغال کشوري زيبا در جنوب غربي اروپا سالانه افراد بسياري را سراسر دنيا براي توريسم و گردشگري جذب ميکند. ويزاي توريستي پرتغال براي بازديد از مناطق ديدني و جاذبه هاي گردشگري پرتغال صادر ميشود. مهاجرت به پرتغال براي ادامه تحصيل در پرتغال و يا سرمايه گذاري در پرتغال نيز صورت ميگيرد.


پرتغال کشوري با آب و هواي دلپذير است که مکان هاي متعددي را براي جذب گردشگران دارد. پرتغال کشور ارزاني است و هزنيه سفر به پرتغال و حتي هزينه زندگي و تحصيل در پرتغال نيز مقرون به صرفه و مناسب است. قدم زدن در تاکستان هاي باستاني پرتغال، بازديد از سواحل بکر آن، کوه ها بلند، کافه هاي معروف و بازارها و مراکز خريد از جاذبه هاي کشور پرتغال است.


ليسبون: پايتخت پرتغال در امتداد رودخانه تاگوس قرار گرفته است، مغازه هاي رنگارنگ، کليساهاي زيبا، کوه هاي پيچ  در پيچ  و موسيقيFado  و رقص foot-tapping  از جاذبه هاي اين شهر است. سوار شدن بر ترامواهاي اين شهر خاطره اي به ياد ماندني از گذار از محله هاي تاريخي و باغ هاي ليسبون را خلق ميکند. برج بلم و قلعه سائو خورخه از جاذبه هاي توريستي معروف اين شهر هستند.


فانچال: پايتخت مجمع الجزاير مديرا موهبت هاي طبيعي بيشمار دارد. از زيبايي هاي اين شهر مي توان به خيابان هاي پيچ در پيچ آن، نوشيدني هاي عجيب و غريب و صنايع دستي زيبا، ديدن از بلندترين قله مديرا(pico do Arierio)، کاخ Belmond Reid، کليساي جامع فانچال و... اشاره نمود.


پورتيمائو: اين شهر شهري زيبا با اسکله اي معروف، کافه هاي دنج و رستوارن هاي دريايي آن شناخته شده است.


سينترا: اين شهر، شهري توريستي در دامنه کوه هاي سينترا در ساحل ليسبون قرار گرفته است. تپه هاي سرسبز و ويلاهاي رنگارنگ و کاخ هاي مجلل از ويژگي هاي اين شهر است. مرکز Sintra-Vila که مجموعه اي از خانه هاي خوش رنگ محصور شده در بين کوه هاي بلند است و جز ميراث جهاني يونسکو است، از جاذبه هاي گردشگري اين شهر به شمار ميرود. کاخ ملي پنا از ديگر جاذبه هاي اين شهر است.


پورتو: شهري جذاب و پرجنب و جوش از بهترين مقاصد گردشگري غرب اروپا است؛ Douro ( تاکستان معروف پورتو)، ساختمان تاريخي Palacio da Bolsa، پل Dom Luis تعدادي از مکان هاي گردشگري پورتو مي باشد.


براي به دست آوردن اطلاعات لازم در خصوص تحصيل در پرتغال، کار در پرتغال، سرمايه گذاري در پرتغال و ديگر راه هاي مهاجرت به پرتغال با مشاورين مؤسسه بين المللي راد تماس بگيريد