study-canada 10 برنامه برتر کارشناسی ارشد در کانادا برای تحصیل در سال 2022

10 برنامه برتر کارشناسی ارشد در کانادا برای تحصیل در سال 2022

دانشجویان بین المللی که می خواهند تحصیلات تکمیلی خود را درکانادا دنبال کنند، ما لیستی از دوره های برتر را برای شما برای تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا تهیه کرده ایم. کانادا در سال‌های اخیر محبوب‌ترین مقصد برای دانشجویان بین‌المللی بوده است و هزینه‌های رقابتی تحصیل در کنار کیفیت آموزش، آنها را برای تحصیل در کانادا جذب می‌کند. در ادامه همراه ما باشید.

 

کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی در کانادا

بهداشت عمومی در کانادا که اغلب توسط دانشجویان نادیده گرفته می‌شود، دوره‌ای است که برای دانشجویان رشته‌های پزشکی قابل انتظار است. کانادا بهداشت عمومی، مراقبت های اولیه و مدیریت بهداشت را جدی می گیرد، و این همان چیزی است که کارشناسی ارشد بهداشت عمومی را به دوره ای قابل انتظار تبدیل می کند. پس از اتمام دوره بهداشت عمومی، فرصت های زیادی در کانادا وجود دارد. دانشگاه هایی که می توانید برای کارشناسی ارشد بهداشت عمومی در کانادا منتظر آنها باشید، عبارتند از:

  • دانشگاه مک مستر
  • دانشگاه واترلو
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه وسترن انتاریو
  • دانشگاه مانیتوبا

 

 

کارشناسی ارشد در امور مالی در کانادا

زمانی که در کانادا رشته مالی تحصیل می کنید، این فرصت را دارید که در معرض اقتصاد کانادا قرار بگیرید. اقتصاد کانادا یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد در جهان است. تحصیل در رشته امور مالی در کانادا به شما کمک می کند اقتصاد یک کشور توسعه یافته را تجزیه و تحلیل و مطالعه کنید، جزئیات کوچکتر در مورد نحوه عملکرد آن و آنچه که آن را به یکی از قدرتمندترین اقتصادها تبدیل می کند.

 

 

کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر در کانادا

رشته های علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات یکی از پرتقاضاترین رشته های در حال حاضر هستند، به خصوص در مورد تحصیل در خارج از کشور. دانشگاه تورنتو قبلاً در فهرست دانشگاه‌های برتر جهان برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر قرار گرفته است و این تنها دانشگاهی نیست که استانداردهای بین‌المللی دانش فنی را در کانادا دارد. جنبه های عملی و تحقیقاتی این دوره ها در کانادا چیزی است که هر دانش آموز آن را گرامی می دارد.

 

 

کارشناسی ارشد روانشناسی در کانادا

دانشگاه‌های زیادی برای کارشناسی ارشد در کانادا وجود دارد که بیمارستان‌های آموزشی خاص خود را دارند، یا پیوندهای عملی با یک کلینیک محلی دارند که به دانشجویان امکان می‌دهد هم جنبه تئوری و هم جنبه عملی دوره‌های روان‌شناسی را بیاموزند. این کتاب با موضوعاتی مانند علوم اعصاب رفتاری، نقش های جنسیتی و رشد کودک در میان بسیاری از موضوعات سروکار دارد.

 

 

کارشناسی ارشد مهندسی عمران در کانادا

کانادا در برنامه ریزی شهری و روستایی، ساخت و سازها و برنامه ریزی محیطی در حال رشد است. با نگاهی به موضوعات ذکر شده در بالا، می توانید طیف وسیعی از امکانات و دامنه مهندسی عمران در کانادا را مشاهده کنید. دانشگاه ها روی حل و تحقیق عملی مسئله نیز وزن دارند. اگر می خواهید در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران در کانادا تحصیل کنید، اکنون بهترین زمان است.

 

 

کارشناسی ارشد در مهندسی مکانیک در کانادا

یکی دیگر از شاخه های مهندسی، یک مجموعه دیگر از امکانات. مهندسی مکانیک یکی از برنامه های مورد تقاضا برای کارشناسی ارشد در کانادا است. چه اتوماسیون، چه مکانیک کاربردی یا مکانیک سیالات، دانشگاه های کانادا مجهز به دانشکده ها و آزمایشگاه های کلاس جهانی هستند که می توانید از تجربه مهندسی مکانیک خود نهایت استفاده را ببرید.

 

 

کارشناسی ارشد داروسازی در کانادا

در مورد کارشناسی ارشد در کانادا برای داروسازی، مسیرها و رشته های شغلی زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برخی از آنها عبارتند از داروسازی بالینی، زیست شناسی مولکولی، بیوتکنولوژی، شیمی دارویی و دارویی، دارورسانی و واکسن و غیره. مجدداً، امکانات تحقیقاتی در دانشگاه های کارشناسی ارشد در کانادا پیشرفته هستند و دانشجویان به استانداردهای بین المللی تحقیق در داروسازی دسترسی دارند.

 

 

کارشناسی ارشد در کسب و کار بین المللی در کانادا

تجارت بین الملل با مفهوم کلی مدیریت کسب و کار کاملاً متفاوت است. تجارت بین المللی مطالعه مبادلات بین طرف های چند ملیتی درگیر در تجارت است. در اینجا نیز، اقتصاد همیشه در حال رشد کانادا به دانشجویان بازرگانی بین‌المللی که در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا تحصیل می‌کنند، با تجزیه و تحلیل دقیق و فرصت‌های مواجهه کمک می‌کند.

 

 

کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی در کانادا

منابع انسانی یکی دیگر از شاخه های کسب و کار و مدیریت است، اما زمانی که در کانادا کارشناسی ارشد خود را دنبال می کنید، به تنهایی می ایستد و فرصت های زیادی را ارائه می دهد. کانادا کشوری متنوع است و همیشه به نیروی کار ماهر نیاز دارد. کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی فرصت های متعددی را در سازمان های معتبر جهانی برای داوطلبان فراهم می کند.

 

 

 

کارشناسی ارشد مهندسی برق در کانادا

یکی دیگر از شاخه های مهندسی، یک آموزش با کیفیت دیگر برای دانشجویان در کانادا. دانشگاه های کانادا در زمینه محیط صنعتی و جنبه های فنی مهندسی برق به شما کمک می کنند. دانشجو با دانش عمومی مهندسی شروع می کند و به سمت موضوعات پیشرفته تر و فنی تر مهندسی برق می رود.

 

 

 

هزینه کارشناسی ارشد در کانادا

اکنون که به خوبی از دانشگاه ها و دوره های کارشناسی ارشد در کانادا مطلع شده اید، بیایید نگاهی به هزینه هایی که باید برای آنها بپردازید بیاندازیم. دانشگاه های دولتی ارزان تر از دانشگاه های خصوصی هستند و هزینه کلی تحصیل در کانادا کمتر از هزینه ای است که در ایالات متحده می پردازید. با این حال، هزینه ها و ساختار شهریه ها با رشته ها و دانشگاه هایی که انتخاب می کنید تغییر می کند. طبق آمار کانادا، متوسط ​​هزینه تحصیل برای کارشناسی ارشد در کانادا 16500 دلار کانادا است، در حالی که دوره های MBA گران قیمت 30600 دلار کانادا است.

 

 

نحوه درخواست: شرایط کارشناسی ارشد در کانادا

روند درخواست برای کارشناسی ارشد در کانادا بسیار شبیه به هر فرآیند درخواستی است که برای دانشگاه های کانادا دنبال می کنید. برای کارشناسی ارشد، باید مدرک لیسانس، و در صورت لزوم، چند توصیه نامه از اساتید و کارفرمایان ارائه دهید.

 

 

چنانچه به اطلاعات بیشتری در خصوص تحصیل کارشناسی ارشد در کانادا نیاز دارید میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد در تماس باشید و مشاوره دریافت کنید.