34341cba859d47dc3d4d2cebd9055913--study-in-new-zealand-auckland-new-zealand شهرهای محبوب دانشجویی در نیوزلند

 

شهرهای محبوب دانشجویی در نیوزلند

تحصیل در خارج از کشور در نیوزلند یکی از بهترین تصمیم ها برای کمک به دانشجویان برای دستیابی به اهداف خود است. شهرهای زیادی در نیوزلند وجود دارد که دانشجویان علاقه مند را به تحصیل دوستانه و راحت ترغیب می کنند. از سواحل عالی گرفته تا کوه های نفس گیر، این کشور همه چیز دارد و آن را بهترین مکان برای تحصیل در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی می کند.  در ادامه این مطلب محبوب ترین شهرهای دانشجویی نیوزلند را معرفی میکنیم.

 

مزایای تحصیل در برخی از شهرهای برتر نیوزلند

 

  • مدارک معتبر جهانی : دانشگاه های واقع در نیوزلند به طور مداوم در بین دانشگاه های برتر بر اساس رتبه بندی جهانی QS و رتبه بندی آموزش عالی تایمز رتبه بندی می شوند.
  • آموزش عالی : با الهام از سیستم آموزشی انگلستان، نیوزیلند تاکید بیشتری بر یادگیری مبتنی بر تحقیق دارد و آموزش عملی علاوه بر یادگیری مبتنی بر نظریه در دسترس است.
  • نوآوری و تحقیق : نیوزلند فرصت های نامحدودی را در زمینه تحقیق برای دانشجویان فراهم می کند، این کشور دارای اساتید بسیار با تجربه، آزمایشگاه های مجهز، امکانات آموزشی در سطح جهانی، فناوری قوی، تجهیزات و غیره است که هر ساله دانشجویان بیشتری را جذب می کند.
  • محیط امن و صلح آمیز برای تحصیل: نیوزلند در رتبه دوم در شاخص صلح جهانی 2018 قرار دارد، بنابراین برای دانشجویان بین المللی ایمن است. چه در ولینگتون تحصیل کنید و چه در اوکلند تحصیل کنید، می توانید در یک محیط آرام مطالعه کنید.
  • امکانات تحقیقاتی و مطالعاتی پیشرفته و شگفت انگیز به دانشجویانی که در پالمرستون شمالی تحصیل می کنند، در داندین یا در مکان دیگری تحصیل می کنند ارائه می شود.
  • شهریه کمتر در مقایسه با دانشگاه های واقع در ایالات متحده، انگلستان و غیره.

 

در کنار وجود مؤسسات باکیفیت، نیوزیلند دارای شهرهای زیادی است که عمدتاً به دلیل دسترسی آسان و هزینه های زندگی مقرون به صرفه، دانشجویان بین المللی زیادی را جذب می کند. برخی از شهرهای برتر دانشجویی در نیوزلند عبارتند از:

 

اوکلند

اوکلند دارای برخی از بهترین دانشگاه های نیوزلند است. این شهر هر ساله دانشجویان زیادی را از نقاط مختلف جهان جذب می کند. تحصیل در اوکلند بهترین انتخاب در میان بسیاری از دانشجویان است. اوکلند رتبه هجدهم را در شهرهای برتر دانشجویی نیوزلند کسب کرده است و همچنین دارای برخی از دانشگاه های معتبر است. اوکلند واقعا بهترین شهر نیوزلند برای دانشجویان بین المللی است.

 

 

کرایست چرچ

کرایست چرچ به عنوان باغ شهر نیوزلند شناخته می شود و به دلیل موسسات با کیفیت و بسیاری از جاذبه های ماجراجویانه محبوب است. کرایست چرچ بر اساس QS در میان 50 شهر برتر دانشجویی جهان قرار دارد. دانش آموزان از سراسر جهان برای دریافت آموزش با کیفیت بالا از کرایست چرچ بازدید می کنند.

 

 

ولینگتون

ولینگتون مرکز فعالیت های اقتصادی و اجتماعی نیوزلند است. این شهر پایتخت نیوزلند است. تحصیل در ولینگتون یکی از گزینه های محبوب در بین دانشجویان بین المللی است. دانشجویان  تحصیل در موسسه آموزشی مستقر در ولینگتون را ترجیح می دهند که یک محیط تحصیلی جذاب را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. دانشجویان به دلیل دسترسی آسان به کالج ها و دانشگاه های شهر می توانند به راحتی رویای تحصیل در ولینگتون را بدون تلاش زیاد محقق کنند.

 

 

اینورکارگیل

اینورکارگیل یکی از شهرهای واقع در جزیره جنوبی است که کمی بیش از 50000 نفر جمعیت دارد. این مکان محیطی صمیمی و دوستانه برای زندگی و مطالعه ارائه می دهد. برخلاف سایر شهرها، دانشگاه های اینورکارگیل رتبه های مهمی از نظر تحصیلی دارند.

 

 

دوندین

Dunedin میراث ادبی است و میزبان بسیاری از رویدادها، مشاغل، موسسات و سازمان‌ها است. کالج های Dunedin متعددی وجود دارد که از آنجا می توانید تحصیلات حرفه ای و کارشناسی ارشد خود را همراه با دوره های کارشناسی ادامه دهید. دانشگاه های زیادی در Dunedin برای ارائه دوره های حرفه ای محبوب هستند.

 

 

پالمرستون نورث

پالمرستون نورث به شهر دانشجویان معروف است زیرا اکثریت جمعیت آن زیر 25 سال هستند. این نوع محیط باعث جذب بسیاری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در پالمرستون شمالی می شود. خود شهر نسبتا کوچک است، اما موقعیت مکانی آن آن را به یکی از مقاصد محبوب برای گردش های آخر هفته تبدیل کرده است.

 

 

همیلتون

اگر به دنبال تحصیل در همیلتون هستید، برنامه خود را با تحصیل در چهارمین شهر بزرگ نیوزلند ادامه دهید. در حین تحصیل در آنجا، احساس یک شهر بزرگ اما با ترافیک و آلودگی کمتر را خواهید داشت. این مکان مکانی آرام و مکانی مناسب برای مطالعات با کیفیت بالا است.

 

 

برترین موسسات آموزشی در نیوزلند

همانطور که در مورد بهترین شهر نیوزلند برای تحصیل دانشجویان بین المللی تصمیم می گیرید. همچنین، بر اساس راحتی تحصیل، تنوع موضوعات و سایر معیارهای مهم، به بهترین دانشگاه های نیوزلند برای دانشجویان بین المللی نگاه کنید.

 

  1. دانشگاه اوتاگو - دوندین، جزیره جنوبی

دوندین تنها شهر دانشجویی واقعی استرالیا است که بیش از 20 درصد ساکنان آن در دانشگاه اوتاگو تحصیل می کنند.

 

 

  1. دانشگاه اوکلند - اوکلند، جزیره شمالی

از سواحل شگفت انگیز گرفته تا کوه های پر جنب و جوش، زندگی در بزرگترین شهر نیوزلند، اوکلند، تجربه ای است که هرگز فراموش نمی شود. دانشگاه اوکلند در قلب مرکز شهری واقع شده است و دسترسی به کباب‌ها، کافی‌شاپ‌های خنک، و مراکز خرید بین‌المللی را ارائه می‌دهد که همگی در میان مردم ساکن آنجا بسیار محبوب هستند.

 

 

  1. دانشگاه کانتربری - کرایست چرچ، جزیره جنوبی

با انتخاب بهترین برنامه های تحصیلی از بین بیش از 70 رشته با تحصیل در دانشگاه کانتربری، شانس تحصیل با 12000 دانشجو را به دست آورید. این موسسه یک فضای مطالعه عالی و برنامه درسی برای کیفیت آموزش بین المللی فراهم می کند.

 

 

  1. دانشگاه ویکتوریا ولینگتون - ولینگتون، جزیره شمالی

دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون یک قرار گرفتن در معرض یادگیری بین‌المللی جهانی را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود دانشجویان خارجی از همان ابتدا احساس خوش‌آمدگویی داشته باشند. اگر به دنبال داشتن مشاغل معنادار در صنایع مختلف هستید، دانشگاه ویکتوریا ولینگتون بهترین دانشگاه است.

 

 

  1. دانشگاه صنعتی اوکلند - اوکلند، جزیره شمالی

شهر اوکلند دارای کالج ها و دانشگاه های معروف مختلفی است که در لیست برتر کالج های نیوزلند برای دانشجویان بین المللی قرار می گیرند. دانش‌آموزان می‌توانند در حین دنبال کردن موضوعات مرتبط با فناوری یا سایر موارد تحصیلی، گزینه‌های مختلفی را کشف کنند. دوره های مختلفی در هنرهای آزاد وجود دارد که از مدیریت مهمان نوازی و گردشگری گرفته تا سیاست عمومی، مطالعات مائوری و موارد دیگر را در بر می گیرد.

 

 

 

هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی در نیوزلند

مطمئنا نیوزلند یکی از مقاصد تحصیلی محبوب در میان هزاران دانشجوی بین المللی هر ساله است. در کنار شهریه های پایین تر، هزینه های زندگی مانند اسکان، غذا، حمل و نقل و غیره نیز در مقایسه با کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان و سایر کشورها پایین است.

 

 

شهریه در دانشگاه های دولتی

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در یک دانشگاه دولتی در نیوزیلند را دارند باید شهریه را بپردازند. میزان شهریه با توجه به نوع مدرک، سطح تحصیلات، مدت تحصیل و غیره متفاوت است.

 

  • 4100 - 6100 یورو در سال برای مدارک لیسانس

 

  • 7300 - 10500 یورو در سال برای مقاطع کارشناسی ارشد

 

  • 3700 - 5100 یورو در سال برای مدارک دکترا

 

 

 

شهریه در دانشگاه های خصوصی

دانشگاه های خصوصی در نیوزلند در مقایسه با دانشگاه های دولتی گران تر هستند. هزینه تحصیل از 20000 یورو تا 25000 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است.دو تا از مقرون به صرفه ترین دانشگاه های نیوزلند عبارتند از:

 

  • دانشگاه اوکلند - لیسانس از 886 یورو در سال شروع می شود

 

  • دانشگاه فناوری اوکلند - لیسانس از 3997 یورو در سال شروع می شود

 

 

 شهریه در دانشگاه های برتر

 

  • دانشگاه اوکلند - بین 6100 تا 22000 یورو در سال

 

  • دانشگاه فناوری اوکلند - بین 5500 تا 14000 یورو در سال

 

  • دانشگاه کانتربری - بین 5300 تا 22500 یورو در سال

 

 

 

هزینه زندگی در نیوزلند

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل و زندگی در نیوزلند را دارند باید بودجه ای بین 750 تا 1300 یورو در ماه برای زندگی در نیوزلند ترتیب دهند. نیوزلند یک کشور شگفت انگیز در سراسر جهان است. این کشور از نظر تحصیلی دارای دانشگاه‌های مشهور متعددی است که دارای ویژگی‌های کامل هستند که برنامه‌های تحصیلی بسیاری را در خارج از کشور ارائه می‌دهند.

نیوزلند جایگاه قابل توجهی را در بین کشورها و دانشگاه های مختلف به دلیل ارائه آموزش با کیفیت با امکانات شگفت انگیز مدرن و پیشرفته به دست آورده است. این کشور خود سیستم آموزشی و پشتیبانی عالی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. علاوه بر این، در مقایسه با انگلستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا و غیره، هزینه‌های شهریه سالانه کمتر و هزینه زندگی پایین‌تری نیز دارد. بنابراین مطمئناً تحصیل در آنجا می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین کیفیت آموزش را دریافت کنید.

چنانچه به اطلاعات بیشتری در خصوص تحصیل در نیوزلند، شهرهای برتر نیوزلند جهت تحصیل و دانشگاه های برتر نیوزلند نیاز دارید میتوانید با مشاورین موسسه بین مللی راد در تماس باشید و مشاوره دریافت کنید.