south-korea-flag معرفی کشور کره جنوبی

 

معرفی کشور کره جنوبی

معرفی کشور کره جنوبی، مهاجرت به کره جنوبی،  اب و هوای کره جنوبی، اقتصاد کره جنوبی، تحصیل در کره جنوبی، شرایط  و مدارک لازم جهت اخذ ویزای کره جنوبی، سفر توریستی به کره جنوبی و فستیوال ها و جشن هایی که در کره جنوبی برگزار میشود از جمله مطالبی هستند که در مقاله ذکر شده اند. در ادامه همراه ما باشید.

 

کره جنوبی کشوری در بخش جنوبی شبه‌جزیره کره در شرق آسیا است. پایتخت آن شهر سئول است. این کشور تنها با کره شمالی مرز خاکی دارد. سئول پایتخت کره جنوبی و یک شهر نوین و صنعتی است. این شهر در سال ۱۹۴۸ م، پایتخت کشور شد. جمعیت این شهر بالغ بر ۱۰ میلیون نفر و بزرگترین شهر کشور کره جنوبی است. این کلان‌شهر یکی از بزرگترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید. این کشور، با قوانینی که برابری اقتصادی و فرصت‌های برابر برای تمام مردم را تضمین می‌کند، میزبان شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی است که اقتصاد آن را توانمند می‌سازند.

کره جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دهه اخیر را دارا می‌باشد. در کره جنوبی، از سال ۱۹۶۳ و تنها در مدت ۴۰ سال، درآمد سرانه بر حسب قدرت خرید، نزدیک به ۱۴ برابر افزایش یافت .طبق نتایج سرشماری سال ۲۰۱۵ بیش از نیمی از جمعیت کره جنوبی (۵۶٫۱٪) اعلام کردند که بی‌دین هستند. در یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۲، ۵۲٪ خود را «مذهبی» اعلام کردند، ۳۱٪ گفتند «مذهبی نیستند» و ۱۵٪ خود را «آتئیست» معرفی کردند از میان افرادی که به یک سازمان مذهبی وابسته‌اند، اکثر آنها مسیحی و بودایی هستند.

 

آب و هوای کره جنوبی

شرایط آب و هوایی کره جنوبی، معمولا دارای چهار فصل متفاوت است. هوای کره جنوبی، هرگز بد نیست، اما مسافران باید زمان سفر خود را با توجه به آنچه می‌خواهند در سفر انجام دهند، انتخاب کنند. فصول سال در کره جنوبی به بهار، تابستان، پاییز و زمستان تقسیم می‌شوند، هر کدام از مزایا و چالش‌های خود را با آن به ارمغان می‌آورند.

در طول بهار بین ماه‌های آوریل و ژوئن، کشور با شکوفه‌های گیلاس فراوان صورتی می‌شود که فضاهای سبز کره جنوبی را تزئین می‌کنند و بیشتر روزها آفتابی است. تابستان‌ها در کره جنوبی به طور کلی گرم و مرطوب است، از ماه ژوئیه تا اوت بارش‌های موسمی وجود دارد و کل کشور را تقریبا غیرقابل تحمل می‌کند.

در پاییز، کشور در زیر برگ‌های قرمز و نارنجی فرو می‌رود، درجه حرارت ملایم، باران کم و در نهایت زیبایی است. زمستان، بین دو ماه دسامبر و مارس است. اگر اسکی، اسنوبورد و یا فعالیت‌های مربوط به برف را در برنامه تعطیلات دارید، این زمان برای سفر به کره جنوبی مناسب است.

 

اقتصاد

به دلیل رشد اقتصادی زیاد کره جنوبی و فراهم شدن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کره جنوبی، مهاجرت به کره جنوبی مورد توجه افراد قرار گرفته است. کره جنوبی یکی از بزرگ‌ترین کشورهای قاره آسیا است که از فرهنگ و تمدن بسیار غنی برخوردار است. مردم این کشور از ادیان مختلف با قومیت و ملیت‌های متفاوت کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. رفاه در کره جنوبی بالا است؛ به‌طوری‌که در این کشور جشن‌ها و فستیوال‌های خیابانی، مراسم‌ها و شادی‎‌های‌ گروهی زیادی برگزار می‌شود که همین باعث شده است که غم غربت برای مهاجران کم‌تر شوداکثر دانشگاه های کره جنوبی این فرصت را برای دانشجویان بین المللی فراهم می آورند تا یک دوره زبان کره ای را نیز در این کشور بگذرانند. بعد تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز نمایند. 

کره جنوبی یکی از کشورهای صنعتی و مدرن در جهان است که پایتخت این کشور شهر زیبای سئول می­ باشد. این شهر از بزرگترین شهرهای جهان است. اکثر دانشگاه های معتبر کره جنوبی در این شهر موقعیت دارند. دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کشور کره جنوبی را دارند باید ابتدا مدارک خود را به دانشگاه مورد نظر خود در این کشور ارسال و پس از دریافت موافقتنامه تحصیلی این کشور می­ باید ویزای تحصیلی کره جنوبی را اخذ نمایند. دانشجویان باید ویزای نوع D کشور کره جنوبی را اخذ نمایند. زیرا این ویزا دارای اعتباری بیش از 90 روز می ­باشد.

 

شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی عبارتند از:

  • حداقل سن 18 سال
  • تکمیل فرم درخواست ویزای تحصیلی کره جنوبی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • 1 قطعه عکس
  • ارائه گواهی عدم سوء سابقه کیفری
  • پرداخت شهریه تحصیلی دانشگاه مورد نظر در کره جنوبی
  • ارائه گواهی سلامت دانشجو
  • ارائه مدارکی که تمکن مالی متقاضی

 

 

سفر توریستی به کره جنوبی

جهت سفر به کره جنوبی لازم است که ویزای توریستی کره جنوبی را دریافت کنید. دریافت ویزا همراه با تور مسافرتی امکان‌پذیر است مدارک لازم جهت گرفتن ویزای مسافرتی کره جنوبی شامل موارد زیر است:

  • پاسپورت معتبر با داشتن ۶ ماه اعتبار
  • شش قطعه عکس
  • پرینت به زبان انگلیسی از حساب بانکی با حداقل ۵۰ میلیون سپرده
  • اصل گواهی تایید شغل و ترجمه برای شاغلان سازمان‌ها

 

 

فستیوال ها و رویدادها و جشن ها در کره جنوبی

 

  • فستیوال لاله­‌های تایینTaean:

جشنواره لاله‌های تایین، یکی از ۵ جشنواره برتر جهان است که در روزهای ۱۳ آوریل تا ۱۲ می‌برگزار می‌گردد. در سفر به کره جنوبی، می‌توانید در دریای بی‌پایان از لاله‌های قرمز، بنفش و صورتی غوطه‌ور شوید، توت‌فرنگی بچینید، با دوچرخه هوایی گردش کنید و از نورپردازی‌های آن دیدن نمایید.

  • جشنواره فانوس لوتوس:

جشنواره یون دونگ هو در اصل یک رویداد با اهمیت بودایی است که در حال حاضر تبدیل به فرهنگ مردم شده است. این جشنواره یک سنت سالانه است که در آخر آوریل به بازدیدکنندگان فرصتی برای تجربه فرهنگ بودایی را می‌دهد. خیابان‌های سئول در این شب پر از فانوس‌های نورانی می‌شود.

  • جشنواره چای سبز:

لذت بردن از جشنواره چای سبز در بزرگترین مزرعه کشت چای سبز در کره، در تاریخ ۱۹ می ‌در بوسئونگ Boseong برگزار می‌شود. نمونه‌ای از رویدادها و فعالیت‌هایی که در این فستیوال انجام می‌شود عبارتند از: چیدن برگ‌های چای، نوشیدن دم کرده چای در کاسه، پخت و پز انواع غذا مثل پلو، سوپ و کیک با چای، تهیه کیمچی چای سبز، کاشتن نهال چای سبز خود، ساخت صابون چای سبز، دریافت اطلاعات لازم در ترویج و تولید چای سبز.

 

در انتهای مطلب نیز اگر به اطلاعات بیشتر در خصوص کشور کره جنوبی و مهاجرت به کره جنوبی، سفر به کره جنوبی و اخذ ویزای کشور کره جنوبی نیاز داشتید میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد در تماس باشید و مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.