42541831_170113270578681_1397102644631175168_n-1540x922 تحصیل و زندگی در ونکوور

 

تحصیل و زندگی در ونکوور

اگر می خواهید در کانادا تحصیل کنید و نمی توانید انتخاب کنید که به کدام شهر بروید، باید یک بار به ونکوور فکر کنید. ونکوور به خاطر سرسبزی و سواحلش شناخته شده است. این شهر همچنین خانه برخی از بهترین دانشگاه های جهان است. با برنامه های سطح بالا، اساتید متخصص، مراکز تحقیقاتی قابل توجه، کالج ها و موسسات، یک مقصد تحصیلی عالی برای دانشجویان داخلی و بین المللی است . پس اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید اینمطلب میتواند در انتخاب شهر مقصد در کشور کانادا به شما کمک کند . همچنین در این مطلب اطلاعاتی در خصوص شرایط و هزینه های زندگی و تحصیل در شهر ونکوور را در اختیار شما قرار میدهد. در ادامه همراه ما باشید.

 

چرا تحصیل در ونکوور؟ چرا در کالج های ونکوور تحصیل کنید؟

کالج های ونکوور برای دانشجویان بین المللی طیف وسیعی از مدارک، دیپلم و دوره های گواهی را در رشته های مختلف ارائه می دهند. جدا از دانشگاهیان برجسته، این شهر به دلیل ارائه یکی از بهترین زندگی دانشجویی در کانادا شناخته شده است. بیایید مزایای زندگی و تحصیل در ونکوور را برای دانشجویان بین المللی ببینیم:

 

شهر چندفرهنگی:  ونکوور در منطقه شهری خود کمی بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارد. طی 30 سال گذشته، مهاجرت به طور چشمگیری افزایش یافته است و شهر را از نظر فرهنگی متنوع تر کرده است. تجربه چند فرهنگی که ونکوور به دانشجویان بین المللی خود ارائه می دهد منحصر به فرد است.

 

دوستانه دانشجویی:  ونکوور به رتبه هجدهم در شاخص مطلوبیت بر اساس QS Best Student Cities 2022 دست یافته است که نشان دهنده محبوبیت آن در بین دانشجویان آینده نگر و کیفیت بالای زندگی همه جانبه است.

 

شهری امن و سرزنده:  ونکوور یک دیگ ذوب فرهنگی است، با رویدادهای زنده مانند نوروز، جشن سال نو ایرانی، بازار کریسمس آلمان، و جشنواره سال نو چینی که شهر را با غذا، نمایش‌ها و مردم از سراسر جهان روشن می‌کند. جهان. ساکنان از هر نژاد، قومیت، مذهب، جنس و جنسیت با دلی باز از تازه واردان استقبال می کنند.

 

چشم انداز شغلی:  فارغ التحصیلان از بهترین دانشگاه های ونکوور کانادا به مشاغل معروف در سازمان های پیشرو دست می یابند. ونکوور در میان 50 شهر برتر جهان از نظر فعالیت کارفرمایی قرار دارد. بر اساس گزارش کمیسیون اقتصادی ونکوور، صنعت فناوری در ونکوور یکی از مهم‌ترین عوامل تولید ناخالص داخلی این استان است.

 

 

بهترین دانشگاه های ونکوور

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا

اولین در لیست دانشگاه ها در ونکوور، دانشگاه بریتیش کلمبیا است. این دانشگاه در سال 1908 به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی آزاد تأسیس شد. این یکی از بهترین دانشگاه هایی است که از روش های آموزشی پویا همراه با امکانات مدرن برای آموزش دانشجویان پیروی می کند. این دانشگاه دارای نسبت دانشجو به اساتید 11:1 است. پردیس اصلی در ونکوور است و در 400 هکتار زمین گسترده شده است.

 

دانشگاه سیمون فریزر (FSU)

دانشگاه سایمون فریزر یکی از برترین دانشگاه های ونکوور کانادا است. این دانشگاه در سال 1965 به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی تأسیس شد. این دانشگاه به یکی از بهترین دانشگاه های جامع در سراسر جهان تبدیل شده است. این دانشگاه چندین پیوند بین المللی با موسسات خارجی دارد و به طور فعال در برنامه های تبادل دانشجو با دانشگاه های ژاپن، مالزی، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و سایر دانشگاه های محبوب شرکت می کند. این دانشگاه 24 درصد دانشجویان بین المللی دارد. دوره های محبوب ارائه شده: مدیریت، علوم کامپیوتر، امور مالی، اقتصاد.

 

 

دانشگاه جزیره ونکوور

دانشگاه جزیره ونکوور در سال 1969 تاسیس شد. این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های ونکوور محسوب می شود. این موسسه به دلیل یادگیری کیفی خود شناخته شده است. پردیس با بهترین طرح های زیرساختی مجهز شده است. آزمایشگاه‌های فناوری پیشرفته، کتابخانه‌ها، مراکز هنری و آزمایشگاه‌های کامپیوتری برای کمک به دانشجویان وجود دارد. دانشگاه جزیره ونکوور همچنین به دلیل اساتید مجرب خود شناخته شده است. علاوه بر این، این دانشگاه دارای نسبت دانشجو به استاد عالی 6:1 است. دوره های محبوب ارائه شده: هنر، علوم بهداشتی، گردشگری و هتلداری.

 

 

دانشگاه کاپیلانو

دانشگاه کاپیلانو در سال 1968 به عنوان یک دانشگاه آزاد تاسیس شد. دانشگاه کاپیلانو هر سال تقریباً 12700 دانشجو ثبت نام می کند. بیش از 100 برنامه در زمینه های مختلف از آموزش دوران کودکی تا مدیریت انیمیشن و گردشگری ارائه می دهد. دانشجویان زیر نظر اعضای هیئت علمی مجرب راهنمایی می شوند و همچنین برای بازدید صنعتی برده می شوند. این دانشگاه یک برنامه استثنایی دو و میدانی را با تیم های دانشگاهی مردان و زنان در فوتبال، بسکتبال و والیبال به رهبری مربیان برنده جایزه ارائه می دهد. این یکی از معتبرترین دانشگاه های ونکوور است. دوره های محبوب ارائه شده: آموزش دوران کودکی، هنرهای نمایشی، مدیریت بازرگانی، ارتباطات بصری، مطالعات لیبرال، موسیقی درمانی، گردشگری.

 

 

کالج لانگارا

کالج لانگارا در سال 1965 به عنوان بخشی از کالج شهر ونکوور تأسیس شد. این دانشگاه در 1 آوریل 1994 مستقل شد. بیشترین تعداد دانشجویان کالج لانگارا به دانشگاه های بریتیش کلمبیا از هر کالج دیگری در استان منتقل می شود. این کالج بورسیه های مختلفی را برای کمک به دانشجویان در هزینه های خود ارائه می دهد. دانش‌آموزان در کالج لانگارا تجربه‌ی عملی در صنعت و فرصت‌های عالی برای مجوزهای کار در مقطع کارشناسی ارشد و خارج از دانشگاه کسب می‌کنند. دوره های محبوب ارائه شده: علم و فناوری، بهداشت، علوم انسانی و خدمات اجتماعی، هنر، تجارت.

 

 

کالج اجتماعی ونکوور

کالج اجتماعی ونکوور در سال 1965 توسط 4 موسسه محلی تاسیس شد. این کالج در سال 1994 مستقل شد. این کالج همچنین دارای 36 مرکز آموزشی و ارتباط با جامعه است. با بودجه سالانه 105 میلیون دلار، کالج اجتماعی ونکوور یک کالج بزرگ است که دوره های آموزشی پس از متوسطه را در منطقه بریتیش کلمبیا ارائه می دهد.

 

هزینه تحصیل در ونکوور

اگرچه هزینه های تحصیل در ونکوور کمتر از تورنتو است، متوسط شهریه برای دانشجویان بین المللی 25300 دلار آمریکا در سال است. این هزینه بالای شهریه باعث می شود ونکوور در شاخص مقرون به صرفه بودن کاهش یابد و این شهر در رتبه 113 جهان قرار گیرد. یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر ونکوور حدود 1630 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت و طبق گفته Numbeo باید 923 دلار اضافی در ماه برای هزینه های اضافی زندگی در نظر بگیرید.

 

 

چنانچه به اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا، اقامت در شهر ونکوور، تحصیل در ونکوور، دانشگاه های برتر ونکوور، اخذ ویزای دانشجویی ونکوور و هزینه های تحصیل و زندگی در ونکوور نیاز دارید میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد در تماس باشید و مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.