دانشگاه کالج لندن


تحصیل در دانشگاه های انگلستان و اقامت در کشور انگلستان برای بسیاری از متقاضیان تحصیل و زندگی در خارج از کشور یکی از اولین گزینه ها میباشد؛ در حقیقت طبق آمارهای رسمی، کشور انگلیس بعد از امریکا بیشترین میزان متقاضیان ویزای تحصیلی را داشته است.

هم چنین دانش آموزان بسیاری از کشورهای مختلف دنیا برای تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان اقدام میکنند. انگلستان برخی از بهترین دانشگاه های دنیا، کالج ها و مدارس بین المللی را در خود جای داده است. کار در انگلستان و اخذ اقامت انگلستان از راه های مختلف مهاجرین بسیاری را در هر سال به این کشور میفرستد.
دانشگاه کالج انگلستان( University college London) که به نام UCL نیز شناخته میشود؛ یکی از بهترین دانشگاه های انگلستان است و در رتبه بندی سازمان های مختلف از جمله رتبه بندی QS، معمولاً رتبه زیر 10 را در بین بهترین دانشگاه های دنیا داشته است. دانشگاه کالج انگلستان در زمینه هایی چون پژوهش و تحقیق، اعضا هیئت علمی، نرخ اشتغال به کار فارغ التحصیلان این دانشگاه در بین 5 دانشگاه برتر دنیا قرار دارد. یافته ها و پژوهش های این دانشگاه در زمینه های پزشکی، علوم پایه، مهندسی و ریاضیات بسیار زبانزد میباشد. هم چنین گفتنی است که 29 نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه موفق به دریافت جایزه نوبل شده اند. از دانش آموختگان این دانشگاه میتوان به ماهتما گاندی، الکساندر گراهام بل، کریستوفو نولان و ... اشاره نمود.
دانشگاه کالج انگلستان دانشگاهی دولتی میباشد و در منطقه بلومزبری لندن واقع شده است. این دانشگاه در سال 1826 تأسیس شده است. دانشگاه UCL سومبن دانشگاه قدیمی انگلستان است و اولین دانشگاهی بود که زنان را به عنوان دانشجو مورد پذیرش قرار میداد. نکته جالب توجه دیگر در خصوص این دانشگاه این است که، نسبت دانشجویان بین المللی دانشگاه UCL، از دانشجویان بومی آن بیشتر است.


هزینه تحصیل در دانشگاه UCL


تحصیل در دانشگاه کالج انگلستان از شهریه تحصیلی بالایی برخوردار میباشد؛ گفتی که میزان شهریه برای دانشجویان خارجی و دانشجویان بومی متفاوت از هم میباشد. شهریه تحصیل در رشته های مختلف نیزکاملاً متفاوت میباشد. برای مثال کم ترین میزان شهریه برای رشته های زبانشناسی و علوم آموزشی میباشد که در حدود 17 هزار پوند در هر سال و بیشترین میزان شهریه در رشته های پزشکی و داروسازی در حدود 33 هزار پوند در یک سال میباشد. شهریه تحصیل برای دانشجویان بومی( خود انگلستان و اتحادیه اروپا) کم تر میباشد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در انگلستان، کار در انگلستان و اخذ اقامت انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی و کانادا واسترالیا با مشاورین ما در مؤسسه بین المللی راد تماس بگیرید.