کالج های زبان مالزی


یادگیری زبان و آمادگی برای اخذ مدرک آیلتس در کالج های زبان مالزی میتواند گزینه مناسبی برای متقضایان تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان سراسر دنیا باشد.


مهم ترین معروف ترین کالج های زبان مالزی میتوان از British council ، ELS، IMEC، LEA و Awesome نام برد.

 

کالج آیمک:


کالج آیمک از معروفترین کالج های زبان مالزی میباشد. که مخفف نام اختصاری International Malaysia Education Centre میباشد. این کالج دانشجویان را از سطح مبتدی به سطح پیشرفته میرساند. طول دوره های این کالج بین 1 تا ده ماه میباشد. دروس این کالج شامل بخش های Listening, Writing, Reading و Speaking میباشد. این کالج در برج Heritage واقع شده و تنها 15 دقیقه با مرکز کوالالامپور فاصله دارد. این کالج سالیانه 12 بار ورودی دارد.( اولین روز هفته اول هرماه). هزینه دوره های زبان انگلیس آیمیک بدین صورت می باشد : هزینه دوره های یک ماهه حدود 2530 رینگیت ، دوره های سه ماهه 6590 رینگیت و برای دوره های 9 ماهه حدود 16250 رینگیت می باشد. کالج آیمک دارای خوابگاه نیز میباشد.

 

کالج زبان LEA:


این کالج نیز در هر ماه ورودی دارد و بنابراین ورودی آن 12 بار در سال میباشد. هزینه ی دوره ی یک ماهه کالج زبان LEA لندن ۳۶۷۰ رینگیت و دوره ی سه ماهه آن ۷۳۷۰ رینگیت و دوره ی9 ماهه این کالج ۱۸۴۷۰ رینگیت است.

از مزایای این کالج ارائه خوابگاه برای فرد می باشد که این خوابگاه ها در فاصله 5 دقیقه ای از کالج قرار گرفته است. هزینه خوابگاه بین 550 تا 1550 رینگیت می باشد.

 

کالج زبان ELS:


نظام آموزشی این کالج امریکایی میباشد. این کالج دارای خوابگاه نمیباشد. اما در 6 شهر مختلف مالزی دارای شعبه است. دوره های زبان این کالج شامل دوره های 4 ماهه با هزینه 12650 رینگیت و دوره های 5 ماهه با 14900 رینگیت و دوره های 6 ماهه با 17150 رینگیت میباشد. طول دوره های این کالج یک تا 9 ماه میباشد.

 

کالج زبان British council:


این کالج از بهترین کالج های زبان مالزی میباشد. و دارای اعتبار جهانی در برگزاری آزمون های آیلتس است. طول دوره های آن از یک تا 12 ماهه میباشد و محل آن در مرکز کوالالامپور قرار دارد. مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی در این کالج دارای چندین مرحله می باشد و هزینه آن به صورت کلی حدود 32000 رینگیت است. کالج British councilدارای خوابگاه نمیباشد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دوره زبان مالزی و یا دوره های زبان کشورهای سوئد و افریقای جنوبی میتوانید با شماره تلفن های مؤسسه تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان زبده مؤسسه بین المللی راد بهره مند شوید.