شرایط زندگی در لهستان


مهاجرت به لهستان با گرفتن پذیرش از دانشگاه های لهستان و اخذ ویزای تحصیلی لهستان و هم چنین سرمایه گذاری در لهستان از راه های اخذ ویزای شنگن و اخذ اقامت کشورهای شنگن میباشد.

هزینه تحصیل در لهستان به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی بسیار پایین میباشد؛ هم چنین هزینه زندگی در این کشور نیز بسیار پایین و مقرون به صرفه میباشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های لهستان حدود 2 هزار یورو در سال میباشد. هزینه زندگی در شهرهای بزرگ این کشور نهایتاً 500 یورو در ماه و در شهرهای کوچک لهستان حدود 300 تا 400 یورو در ماه میباشد که نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی بسیار پایین میباشد. در حال حاضر دانشگاه های لهستان رشته های بسیاری را به زبان انگلیسی در مقاطع مختلف ارائه میدهد و دانشجویان بسیاری را به عنوان دانشجویان بین المللی جذب میکند.


لهستان کشوری در اروپای مرکزی، همسایه آلمان میباشد. ورشو پایتخت این کشور و لهستانی زبان اصلی این کشور میباشد که ناگفته نماند که این زبان، زبان بسیار سختی میباشد. با این حال مردم این کشور معمولاٌ قادر هستند به زبان انگلیسی صحبت بکنند و بسیاری از شرکت های بزرگ تمایل بسیاری برای استخدام افراد مسلط به زبان انگلیسی دارند و این امر پیدا کردن کار را بعد از اتمام تحصیل در دانشگاه های لهستان برای دانشجویان بین المللی امکان پذیر میکند. اقتصاد این کشور وابسته به کشاورزی و تولید تجهیزات حمل و نقل و اتومبیل میباشد. لهستان کشوری در حال پیشرفت است و آب و هوای آن معمولاً سرد و بارانی میباشد. این کشور دارای 40 میلیون نفر جمعیت میباشد و مهاجرت مردم این کشور به انگلستان و ایالات متحده امریکا امری شایع میباشد.


لهستان کشوری توریستی و جذاب و با فضای سبز زیاد میباشد. ورشو پایتخت این کشور، شهری سرزنده میباشد. اخذ ویزای توریستی لهستان نیز راهی برای بازدید از دیدنی های این کشور میباشد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در دانشگاه های لهستان و یا اخذ ویزای تحصیلی کشورهای عضو شینگن میتوانید از طریق تماس با شماره تلفن های مؤسسه از مشاوره تلفنی کارشناسان ما بهره ببرید.