مزایای دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا (بلوکارت آلمان) شبکه کارت آبی اتحادیه اروپا


 در این نوشتار قصد داریم در مورد مزایای بلوکارت اتحادیه اروپا ( بلوکارت آلمان ) یا شبکه کارت آبی اتحادیه اروپا، اطلاعاتی را به خوانندگان این مطلب ارائه نماییم. اما قبل از آن میبایستی در مورد بلوکارت و ماهیت بلوکارت و چگونگی دریافت آن توضیحاتی را ارائه نماییم.
بلوکارت اتحادیه اروپا که بیشتر به بلوکارت آلمان معروف شده است در واقع ویزای کاری است که برای 13 کشور اروپایی صادر میشود. شخصی که چنین ویزایی را دریافت میکند، میتواند در 13 کشور اروپایی به جستجوی کار بپردازد. در واقع کشورهای اتحادیه اروپا به وسیله طرح بلوکارت آلمان نیروهای متخصص غیر اروپایی را میتوانند جهت ورود به بازر کار تشویق نمایند.
طرح بلوکارت اتحادیه اروپا یا همان بلوکارت آلمان یا شبکه کارت آبی اتحادیه اروپا، در واقع معاهده ای میباشد که 13 کشور اروپایی را در بر میگیرد. کشورهای عضو این معاهده طبق شرایطی نیروهای متخصص غیر اروپایی را برای ورود به بازار کار کشور خود جذب مینمایند. این طرح در واقع ویزای کاری اتحادیه اروپا میباشد. هنگامی که فرد متخصص وارد یکی از کشورهای اروپایی میشود میتواند از فرصتهای کاری کشورهایی که در این پیمان مشارکت دارد استفاده نماید. بلوکارت اتحادیه اروپا ( بلوکارت آلمان ) دارای مزایای بسیار زیادی میباشد که برخی از مزایای بلوکارت را در این نوشتار شرح میدهیم.
مزایای دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا (بلوکارت آلمان ) یا شبکه کارت آبی اتحادیه اروپا، را به طور مختصر میتوان چنین بیان نمود.
•    فرصت یک ساله که البته پس از اتمام زمان یک ساله این ویزا به مدت 6 ماه نیز تمدید میشود. در نتیجه متقاضیان با داشتن زمان 18 ماهه ،که به نظر فرصت کافی و مناسبی برای یافتن شغل میرسد، امکان یافتن شغل را دارند.
•    داشتن ویزای همراه در این مدت، بدین معنی که شخص متفاضی میتواند خانواده خود (همسر و فرزندان) را از همان ابتدا به همراه خود داشته باشد.
•    داشتن بیمه های درمانی رایگان در این دوره.
•    امکان تحصیل فرزندان به صورت رایگان در این دوره.
•    امکان استفاده متقاضی از کلاسهای زبان
•    امکان اقامت دائم متفاضیان ؛ به این صورت که متقاضیان پس از اشتغال به کار و داشتن قرارداد کاری و پس از سپری شدن چند سال میتوانند اقامت دائم خود را دریافت نمایند.
موارد ذکر شده از مزایای دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا (بلوکارت آلمان) میباشد. البته متقاضیان برای دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا باید دارای شرایطی باشند که میتوانید برای مطالعه بیشتر در مورد شرایط دریافت بلوکارت آلمان بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید و اطلاعات بیشتری را بدست آورید.


شرایط دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا ( بلوکارت آلمان )یا کارت آبی اتحادیه اروپا


برای اطلاعات بیشتر در مورد بلوکارت اتحادیه اروپا ( بلوکارت آلمان ) و همچنین بررسی شرایط خود جهت دریافت بلوکارت اتحادیه اروپا ( بلوکارت آلمان ) میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.