ويزاي توريستي پرتغال


ويزاي توريستي پرتغال ويزايي کوتاه مدت است که براي بازديد از اقدام يا ديدن از مناطق گردشگري و توريستي پرتغال صادر مي شود. اخذ پذيرش از دانشگاه هاي پرتغال براي ادامه تحصيل در پرتغال و يا سرمايه گذاري و خريد ملک در پرتغال با اخذ ويزاي طلايي پرتغال از ديگر راه هايي است براي مهاجرت به پرتغال وجود دارد.
پرتغال از اعضاي اتحاديه اروپا و عضو شيگن ميباشد و بدين ترتيب ويزاي توريستي پرتغال يک ويزاي شيگن محسوب ميشود و مدارک لازم براي اخذ ويزاي شينگن براي اخذ ويزاي توريستي بايد فراهم شود. پرتغال به طور کلي کشوري ارزان است ؛ به طوري که ليسبون پايتخت پرتغال ارزان ترين پايتخت اروپا محسوب ميشود . از الزامات اخذ ويزاي توريستي پرتغال اين است فرد بتواند کنسولگري و يا سفارت کشور مورد نظر را قانع کند که به طور حتم پس از پايان مدت ويزاي خود بازخواهد گشت.
براي اخذ ويزاي توريستي پرتغال حضور در سفارت پرتغال براي مصاحبه و انگشت نگاري الزامي است.


مدارک زير براي اخذ ويزاي توريستي پرتغال الزامي است:
اصل گذرنامه و شناسنامه و ترجمه آن
2 قطعه عکس 3*4 جديد
نامه بانکي نشان دهنده گردش و استطاعت مالي فرد
اسناد مالکيت منزل و يا زمين
نامه اشتغال متقاضي به تحصيل در صورت دانشجو بودن
نامه اشتغال به کار در صورت دانشجو بودن
بليط رفت و برگشت
نامه رزرو هتل


داشتن دعوت نامه از يکي از اقوام(درصورت داشتن) مي تواند در اخذ ويزاي توريستي پرتغال کمک کننده باشد. هم چنين اگر اعضاي خانواده به صورت تک تک و مستقل براي اخذ ويزاي توريستي اقدام کنند شانس آن ها براي گرفتن ويزا در مقايسه با زماني که همه اعضاي خانواده به صورت دسته جمعي براي ويزاي توريستي درخواست دهند، بالا مي رود.

مدت زمان لازم براي صدور ويزاي توريستي پرتغال حدود 2 ماه مي باشد.


براي به دست آوردن اطلاعات لازم در خصوص تحصيل در پرتغال، کار در پرتغال، سرمايه گذاري در پرتغال و ديگر راه هاي مهاجرت به پرتغال با مشاورين مؤسسه بين المللي راد تماس بگيريد