درباره ي کالج بلربيز Bellerbys انگلستان


بسياري از افراد نه تنها در ايران بلکه در بسياري از کشورها علاقه مند به ادامه تحصيل در انگلستان و دانشگاه هاي معتبر آن هستند. دانشجويان بين المللي براي ورود به دانشگاه هاي انگلستان در مقطع ليسانس، ابتدا ميبايست دوره هايي با عنوان A level (مخصوص رشته هاي پزشکي و تحصيل در ساير رشته ها در دانشگاه هاي مطرح انگلستان) و يا Foundation (مخصوص تحصيل در رشته هاي به جز پزشکي) را سپري کنند که کالج هاي بسياري در انگلستان اين دوره ها را برگزار ميکنند. در اين نوشتار قصد داريم کالج بلربيز Bellerbys College که يکي از معتبرترين کالج هاي انگلستان است را به تفصيل شرح دهيم.


کالج Bellerbys يک مجموعه ي آموزش عالي در انگلستان است که مورد تاييد و اعتماد دانشگاه هاي انگلستان ميباشد. مدرسان کارکشته ي اين مرکز بر اساس تجربياتشان در تعليم دادن دانشجويان بين المللي انتخاب شده اند و اين کالج در فضايي امن و آرام تمام امکاناتي که دانشجويان براي پرداختن به استعداد ها و توانايي هاي خود نياز دارند را فراهم کرده است.
نحوه ي ارزيابي براي ورود به رشته ها و دانشگاه هاي مورد نظر دانشجويان، سيستم امتيازبندي اي ست که در سطوح A+ ، A ،  B و ... مطرح ميشوند و کالج Bellerbys بر اساس آمار سالانه حدود 56 درصد دانشجويانش در سطح بيين A+تاA و 76درصد در سطح  بين A+تا B بوده اند و اين آمار خيره کننده قبولي دانشجويان در رشته هاي خاص تر در دانشگاه هاي معتبر تر را تضمين ميکند که البته تلاش خود افراد مهمترين موضوع در اين ميان است.
اين کالج داراي پرديس هاي مختلف در سه شهر لندن، کمبريج و برايتون است و داراي مجموعه ي خوابگاهي متصل به دانشگاه ميباشد که در هنگام اخذ پذيرش چند و چون آن به دقت تعيين ميشود. ضمن اينکه در تمام طول دوره تحصيل تمام مراحل تحصيلي و غير تحصيل دانشجويان تحت نظارت و کنترل مسئولان کالج بوده و به صورت دوره اي گزارش عملکرد دانشجويان هم براي والدين و هم براي موسسه بين المللي راد ارسال ميشود.


براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه ميتوانيد با مشاورين ما در موسسه بين المللي راد تماس گرفته و از مشاوره رايگان بهره ببريد.