دوره زبان انگليسي دانشگاه ام دي اچ سوئد


يادگيري زبان انگليسي در دانشگاه هاي سوئد و تحصيل در سوئد ميتواند راهي مناسب براي مهاجرت به اروپا و اخذ ويزاي شينگن و نهايتاً به دست آوردن اقامت دائم حوزه شينگن ميباشد. دانشگاه ام دي اچ يکي از دانشگاه هاي سوئد واقع در شهر واستراس در نزديکي شهر استکهلم ميباشد. اين دانشگاه يکي از دانشگاه هاي بزرگ سوئد با بيش از 15 هزار دانشجو و 900 نفر کارمند است. تحصيل در اين دانشگاه به طور ويژه اي به منظور جذب در بازار کار هدايت ميشود. طبق اعلام اداره آموزش عالي سوئد، حدود 84 درصد از دانشجويان فارغ التحصيل اين دانشگاه بعد از يک سال از فارغ التحصيلي کاري مرتبط با تحصيلات و تخصص خود پيدا کرده اند. اين دانشگاه با شرکت هاي خصوصي و با جامعه در ارتباط است. گفتني است دانشگاه MDH اولين دانشگاهي در دنيا بود که در زمينه محيط زيست توانست، توسط استاندارد  ISO14001 مورد تأييد قرار بگيرد.
اين دانشگاه رشته هاي مختلفي در زمينه هاي مهندسي، بزينس، آموزش، بهداشت و سلامت ارائه ميدهد. هم چنين دانشگاه ام دي اچ تحقيقات گسترده اي در زمينه هاي انرژي هاي آينده با همکاري با دانشگاه هاي بزرگ جهان انجام ميدهد. همکاري با بخش هاي مختلف دولتي و يا خصوصي دانشگاه MDH ما را براي داشتن زندگي و زمين سالم تر اميدوار ميکند.  دانشگاه MDH در دو طرف رودخانه Mlaren، با دو پردس در شهرهاي اسکيلاستونا و واستراس واقع شده است.
دانشگاه MDH از جمله دانشگاه هايي در سوئد است که امکان شرکت در دوره هاي يادگيري زبان انگليسي در آن براي متقضيان خارجي وجود دارد. هرکسي که تمايل به يادگيري زبان انگليسي به منظور ادامه تحصيلات در زبان انگليسي، يا حتي به قصد سرگرمي داشته باشد، ميتوانند براي پذيرش از دوره هاي زبان اين دانشگاه و اخذ ويزاي سوئد اقدام نمايند.


کورس هاي مختلفي به منظور آموزش زبان انگليسي در دانشگاه MDH برگزار ميشود:
کورس يادگيري انگليسي براي اهداف بزينسي
کورس يادگيري انگليسي براي اهداف آکادميک
کورس يادگيري مقاله نويسي در انگليسي
ادبيات انگليسي
زبان شناسي انگليسي و ...
اين دوره ها به صورت پارت تايم و يا فول تايم برگزار ميشود.


هزينه دوره زبان دانشگاه MDH:
به طور کلي هزينه هرکدام از اين کورس ها متفاوت از هم ميباشد.  براي مثال شهريه يکي از اين دوره هاي زبان براي يادگيري مقدماتي زبان انگليسي حدود 47 هزار کرون ميباشد.
روشهاي آموزش اين دوره شامل برگزاري سمينارها و سخنراني ها، انجام تکاليف و ... است.


براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در سوئد، شرکت در دوره هاي زبان کشور سوئد ميتوانيد با مشاورين ما در مؤسسه بين المللي راد تماس بگيريد.