هزینه مهاجرت به استرالیا


بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و یا در حال انجام پروسه مهاجرت میباشند در مورد هزینه های مهاجرت به استرالیا و هزینه هایی که سفارت استرالیا از متقاضیان دریافت میکند، پرس و جو میکنند.


در جواب باید گفته شود که این هزینه ها ارتباط مستقیمی با نحوه مهاجرت متقاضی به استرالیا دارد. برخی از این روشهای مهاجرت به استرالیا هزینه بسیاری در بر دارد و شخص متقاضی میباید استطاعت مالی قوی داشته باشد. مانند روشهای سرمایه گذاری استرالیا که متقاضی باید مدارک مالی و گردش مالی خوب در بانک راجهت سرمایه گذاری در استرالیا به دولت استرالیا نشان دهد. این مسئله در مورد مهاجرت از طریق ازدواج با پرداخت هزینه های کمی به همراه است.
ولی به غیر از روش مهاجرت شخص که تعیین کننده در میزان هزینه های شخص متقاضی میباشد مواردی وجود دارد که جزو هزینه های ثابت مهاجرت به استرالیا میباشد و به روش مهاجرت متقاضی ارتباطی ندارد.
از هزینه های مهاجرت استرالیا میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
• هزینه ترجمه مدارک : کلیه مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا باید توسط مترجمین رسمی ترجمه گردد که هزینه ترجمه بستگی به تعداد و نوع مدارک دارد.
• هزینه سازمان ارزشیابی مدارک در استرالیا : سازمان ارزشیابی مدارک استرالیا برای ارزشیابی مدارک متقاضیان هزینه ای بین 600 تا 1000 دلار استرالیا را دریافت میکند که مقدار دقیق این هزینه به رشته تحصیلی فرد ارتباط دارد . لازم به ذکر است که این هزینه در صورت رد شدن ویزا به هیچ عنوان مسترد نمیگردد.

هزینه های چک آپ پزشکی: چک آپ پزشکی، معاینات و آزمایشاتی  است که از متقاضیانی که درخواست ویزا استرالیا را دارند میبایستی توسط پزشک معتمد سفارت انجام شود که این چک آپ مستلزم پزداخت هزینه میباشد.
• هزینه اداره مهاجرت استرالیا: این هزینه توسط اداره مهاجرت استرالیا دریافت می شود و در واقع هزینه بررسی پرونده متقاضیان میباشد. این هزینه برای هر نوع ویزایی متفاوت میباشد که در نوشتاری دیگر هزینه اداره مهاجرت استرالیا جز به جز گفته شده است که میتوانید برای مطالعه بیشتر بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید.
هزینه های بررسی پرونده توسط اداره مهاجرت استرالیا
برای مشاوره بیشتر در مورد نحوه مهاجرت به استرالیا میتوانید با مشاوران ما در موسسه بین المللی راد تماس بگیرید.