اقامت اتریش از طریق تحصیل


اتریش از کشورهای اروپایی میباشد که دارای دانشگاه های بسیار معتبری چون دانشگاه وین، دانشگاه تکنیک وین و ... میباشد. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به اتریش را دارند، جهت مهاجرت به اتریش طریقه تحصیل در اتریش و اخذ اقامت اتریش از طریق تحصیل را انتخاب میکنند. اخذ اقامت دانشجویی اتریش یکی از تخصص های موسسه بین المللی راد میباشد.
برای اخذ اقامت تحصیلی اتریش ابتدا باید متقاضیان از دانشگاه های دولتی اتریش و یا دانشگاه های خصوصی اتریش پذیرش تحصیلی خود را دریافت کنند. همان طور که در مقالات قبلی گفته شده است، تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش رایگان میباشد و در واقع بورس تحصیلی اتریش به دانشجویان داده میشود. ولی تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش دارای هزینه میباشد. که این هزینه در دانشگاه های مختلف و رشته های مختلف متقاوت میباشد، وهزینه ای در حدود 6 تا 10 هزار یورو در سال را شمامل میشود. در مورد چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اتریش و مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش در مقالاتی جداگانه توضیحاتی داده شده است که میتوانید با کلیک کردن بر روی مطلب زیر اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.
چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش و تحصیل رایگان در اتریش
متقاضیان اقامت اتریش از طریق تحصیل پس از دریافت پذیرش از دانشگاه های اتریش میبایستی برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش یا به عبارت دیگر ویزای دانشجویی اتریش اقدام نمایند. برای دریافت ویزای تحصیلی اتریش ، متقاضیان میبایستی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی اتریش را به سفارت اتریش تحویل نمایند. طبیعتا برای دریافت ویزای تحصیلی اتریش یا همان ویزای دانشجویی اتریش مدارک خاصی مورد نیاز است. از مهمترین مدارکی که باید تحویل سفارت داده شود، پذیرش دانشجویی متقاضی و همچین پرینت حساب بانکی متقاضی میباشد. متقاضیان پس از تحویل مدارک به سفارت در صورتیکه مدارک آنان نقصی نداشته باشد، موفق به اخذ ویزای دانشجویی میشوند.
چنانچه در مورد تحصیل در اتریش و یا اقامت اتریش نیاز به مشاوره بیشتر داشتید میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.