ویزای روسیه/هزینه گرفتن ویزای روسیه/گرفتن وقت از سفارت روسیه


همواره افرادی که قصد اخذ اقامت دائم کشور روسیه و کسب تابعیت کشور روسیه را از طریق اخذ اقامت تحصیلی ، اخذ اقامت کاری ، اخذ ویزای سرمایه گذاری و دیگر راه های مهاجرت به کشور روسیه را دارند نیازمند دانستن اطلاعاتی در رابطه با اخذ ویزای روسیه ،هزینه گرفتن ویزای روسیه،گرفتن وقت از سفارت روسیه بوده اند که در مطلب زیر به آن اشاره شده است.
روسیه پهناورترین کشور جهان میباشد. کشور روسیه در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.
کشور روسیه با تهران فاصله زیادی ندارد( حدود 3 ساعت و 30 دقیقه) و هم چنین بین دو کشور روابط خوبی از نظر سیاسی و فرهنگی و اقتصادی وجود دارد.
انواع ویزای روسیه
ویزای14 روزه توریستی عادی روسیه
ویزای 3 ماهه سینگل عادی روسیه
ویزای 3 ماهه دبل عادی روسیه
ویزای 1 ساله عادی روسیه
آدرس و تلفن سفارت روسیه در تهران : خیابان نوفل‌لوشاتو، شماره ٣۹ و تلفن های : ٦٦٧٢٨٨٧٣-021 و ٦٦٧٢٨٨٧٤-021 می باشد .
مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا روسیه :
1. کپی کارت ملی و شناسنامه
2. اصل پاسپورت
3. 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی با پس زمینه سفید
4. وچر هتل و بلیط هواپیما ( بلیط ها باید نهایی باشند و رزرو مورد قبول نمی باشد )
5. مشخصات فردی
برای اطلاعات بیشتر در باره تحصیل در کشور روسیه ، هزینهای زندگی در کشور روسیه ، ویزای تحصیلی روسیه ، ویزای کاری و... به مقالات مربوطه ای که در همین سایت موسسه بین المللی راد وجود دارد مراجعه فرمایید و یا باما تماس بگیرید.