دوره هاي زبان در دانشگاه مالمو کشور سوئد


شرکت در دوره هاي زبان انکليسي دانشگاه هاي سوئد يکي از راه هايي است که ميتواند گزينه مناسبي براي مهاجرت به سوئد و تحصيل در دانشگاه هاي سوئد و يا يافتن کار در سوئد، سرمايه گذاري در سوئد و نهايتاً راهي براي اخذ اقامت کشور سوئد باشد.
دانشگاه مالمو يکي از بهترين و بزرگترين دانشگاه هاي سوئد ميباشد که در شهر مالمو واقع شده است. مالمو شهري جنوبي در سوئد با آب و هواي گرم تر و بهتر نسبت به بقيه نقاط سوئد ميباشد. دانشگاه مالمو از جمله بهترين دانشگاه هاي سوئد براي يادگيري زبان و مهاجرت به سوئد از طريق دوره هاي زبان انگليسي است. دوره هاي زبان دانشگاه مالمو براي يادگيري زبان انگليسي در بخش هاي نوشتاري و گفتاري و گرامري و ... ميباشد .کورس زبان دانشگاه مالمو در دانشکده فرهنگ و جامعه اين دانشگاه برگزار ميشود.


دوره هاي زبان دانشگاه مالمو از بخش های زیر تشکیل شده است:
-    خواندن(Reading) و پاسخ دادن
-    نوشتن آکادميک(Writing)
-    گرامر زبان انگليسي
-    فونيتک

-بخش خواندن و پاسخ دادن بر تحليل ادبيات انگليسي در ادبيات معاصر و يا سنتي تأکيد ميکند.
-بخش گرامر در زبان انگليسي ، مقدمه اي بر مطالعه زباني در کل و مطالعه گرامر زبان انگليسي به صورت کاربردي است. –بخش فونتيک نيز مقدمه اي بر فونتيک و قونولوژي است که در زبان انگليسي بيشتر کاربرد دارد که از صدهاي مختلف در لهجه هاي مختلف و اهميت اين امر در زبان انگليسي بحث ميکند.

امتحان نهايي دوره زبان دانشگاه مالمو
بخش اول(خواندن و پاسخ دادن) اين دوره با يک آزمون کتبي و انجام تکاليف انجام شده ارزيابي ميشود. آزمون بخش نوشتن نيز از طريق ارزيابي تکليف مشخص شده براي آن است. بخش گرامر از طريق يک آزمون کتبي و انجام تکاليف مشخص شده ارزيابي ميگردد. امتحان بخش فونتيک نيز از طريق يک آزمون و ارائه يک مقاله به صورت شفاهي برگزار ميشود

مدت زمان دوره زبان دانشگاه مالمو در کشور سوئد:
دوره زبان دانشگاه مالمو 6 ماهه ميباشد؛ بدين ترتيب که از 3 سپتامبر هر سال شروع ميشود و در 20 ژانويه به پايان ميرسد.

زمان اپلاي براي دوره زبان دانشگاه مالمو:
زمان اپلاي براي ترم سپتامبر، 15 ماه مارچ ميباشد.

هزينه دوره زبان دانشگاه مالمو کشور سوئد:
شهريه دوره زبان دانشگاه مالمو، 42 هزار کرون ميباشد. ( براي يک ترم 6 ماهه)

شرايط لازم جهت اپلاي(پذيرش) براي دوره زبان دانشگاه مالمو کشور سوئد:
تحصيلات ديپلم و حداقل يک سال تحصيلات دانشگاهي
و آيلتس 5/5 از مدارک اوليه لازم براي تحصيل در دوره هاي زبان دانشگاه مالمو کشور سوئد ميباشد.

براي کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در سوئد و يا شرکت در دوره هاي زبان کشور سوئد و... ميتوانيد از طريق تماس با شماره تلفن هاي مؤسسه از مشاوره تلفني رايگان بهره مند شويد.