66666 مزایا و معایب تحصیل در هلند

مزایا و معایب تحصیل در هلند

تحصیل در هلند چگونه است؟ این کشور دارای فرهنگی آرام و مدرن با منظره‌ای است که هر آخر هفته را مانند یک تعطیلات احساس می‌کند. دانش‌آموزانی که در خارج از کشور هلند تحصیل می‌کنند، در یافتن کافه‌های عجیب و غریب که در آن درس بخوانند یا موزه‌هایی برای سرگردانی، اگر به وقفه‌های مطالعه بیشتر از جلسات مطالعه اهمیت می‌دهند، مشکلی نخواهند داشت!

 چرا تحصیل در هلند؟در آمستردام، بسیاری از مسیرهای دوچرخه سواری و خیابان‌های سنگ‌فرش فقط برای عابر پیاده، مکان مناسبی برای وقت گذرانی، بیرون رفتن و الهام گرفتن هستند. به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین شهرهای اروپا برای تحصیل در خارج از کشور شناخته شده است!شهر کمتر شناخته شده (اما به همان اندازه جذاب) لیدن یک شهر دانشگاهی چندفرهنگی است که هرگز نمی دانستید می خواهید کشف کنید - حالا می دانید! اگر می‌خواهید تجربه‌ای اساسی در هلند داشته باشید، خود را در معماری قرن‌ها قدیمی لیدن، با آسیاب‌های بادی و کانال‌های بی‌نقص غرق کنید.

لاهه مانند یک قلعه قرون وسطایی به نظر می رسد و این دور از واقعیت نیست. سومین شهر بزرگ هلند، خانه خانواده سلطنتی است و دارای معماری قرون وسطایی، باغ‌ها و پارک‌هایی است که محیطی عالی برای پهن کردن یک پتو و جستجو در کتاب خوب ارائه می‌دهند.در هلند در خارج از کشور تحصیل کنید و با یک تجربه آموزشی فوق‌العاده، درک بهتری از زندگی در یک کشور اروپایی خواهید داشت، و دوستانی که به احتمال زیاد دوباره و دوباره به آنها سفر خواهید کرد!

در اینجا چند مزیت دیگر برای تحصیل در خارج از کشور در هلند به همراه چند معایب وجود دارد که قبل از بستن چمدان باید در نظر بگیرید.

 

 

11 مزایا و معایب تحصیل در هلند

 

در دانشگاه های معتبر و مشهور شرکت کنید

از برنامه‌های تمام‌ساله و کارشناسی ارشد با آموزش انگلیسی گرفته تا برنامه‌های تحصیلی تابستانی کوتاه‌مدت، دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی که میزبان تجربه تحصیل در هلند شما در خارج از کشور هستند، همه چیز را ارائه می‌دهند. این مؤسسات معتبر جهانی و دارای رتبه برتر، دانشجویانی را از سراسر جهان جذب می کنند که در تجارت بین المللی، پزشکی، علوم اجتماعی و غیره مشغول به کار می شوند.

سیستم آموزشی هلند در مقایسه با آمریکایی از نظر تکالیف کلاس کمی آرام تر است اما در مورد نمره گذاری سختگیرانه تر است. کسب نمرات بالا اغلب دشوار است و تکالیف کمتری نسبت به یک مدرسه آمریکایی دریافت می کنید.با این حال، اگر از این موضوع آگاه باشید و به طور کامل برای امتحانات و پروژه های بزرگ آماده شوید، تحصیلات هلندی شما قطعا رزومه شما را تقویت می کند.

 

از یک فضای واقعا چند فرهنگی لذت ببرید

اکثریت مردم هلند دارای ذهنی باز، لیبرال و پذیرای مردم و فرهنگ های دیگر هستند. این موضوع هلند را برای افراد مختلف از هر طبقه جذاب می کند. شما می شنوید که به زبان های زیادی صحبت می شود (مخصوصاً در آمستردام پرطرفدار توریستی)، اما هلندی زبان رسمی است.در حالی که احتمالاً در طول تجربه تحصیل در هلند در خارج از کشور، دوره هایی را به زبان انگلیسی می گذرانید، اگر ذهن خود را به آن معطوف کنید، یادگیری کمی از زبان انگلیسی دشوار نخواهد بود. فقط مطمئن شوید که دوستان هلندی شما هنگام گفتگو با شما به انگلیسی قابل توجه خود تغییر ندهند!

 

ممکن است یادگیری هلندی دشوار باشد

بر کسی پوشیده نیست که هلندی ها زبان شناسان شگفت انگیزی هستند. در حالی که ممکن است پیمایش در یک فرهنگ جدید که در آن تقریباً هر کسی که با آن روبرو می‌شوید به انگلیسی (و احتمالاً یک یا دو زبان دیگر نیز همینطور) صحبت می‌کند، آسان‌تر باشد، این امر به هلندی شما کمکی نمی‌کند، بنابراین باید مطمئن شوید که آن را امتحان کنید. آن را از جایی که می توانید بردارید!

 

ماجراجویی های مقرون به صرفه داشته باشید

سفر در اطراف هلند با دوچرخه، قطار یا اتومبیل آسان است. شهرهای زیبای هارلم و ولندام، دلفت و گرونینگن، از جمله، سفرهای آخر هفته عالی را برای کسانی که به دنبال خانه‌های رنگارنگ، کانال‌های زیبا، و آسیاب‌های بادی بیشتر هستند، دارند!

روتردام، دومین شهر بزرگ هلند، برای بازدیدکنندگان موزه و جویندگان مناظر نمادین، مانند Erasmusbrug، عالی است. همچنین پس از آمستردام در جایگاه دوم قرار دارد که به زندگی شبانه مربوط می شود!هلند همچنین در مرکز قرار دارد و بسیاری از مقاصد گرم اروپایی دیگر با هواپیما یا قطار سریع فاصله دارند. برای تعطیلات بهاری به یک پرواز به جنوب فرانسه بروید یا در نهایت برای Oktoberfest به آلمان بروید! وقتی در هلند در خارج از کشور تحصیل می کنید، اروپا در آستان شماست.ماجراجویی‌های هلندی که در بالا ذکر شد ممکن است به دلیل آب و هوا، که به شدت بارانی است، کمی کاهش یابد. هلندی‌ها روزهای بارانی را به‌سختی پشت سر می‌گذارند، و هرگز برای سوار شدن به دوچرخه‌هایشان مکث نمی‌کنند، بلکه با وسایل بارانی اضافی همراه هستند.یکی از خوشمزه ترین مزایا برای تحصیل در خارج از کشور در هلند استروپ وافل است. این شیرینی/کوکی را می‌توان به‌عنوان دو لایه نازک وافل توصیف کرد که درونی شیرین و شربتی را ساندویچ می‌کند. این یک میان وعده کامل برای مطالعه است!فرهنگ آنها فرهنگی است که آزادی را بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل است، شاید بیشتر از آمریکایی ها! این شامل آزادی بیان نیز می شود، و متوجه خواهید شد که ممکن است توجه زیادی به شما نداشته باشند. اگر فردی آرام و دلسوز هستید، هلند مکان مناسبی برای شماست. هلندی ها اجازه نمی دهند آب و هوا آنها را خراب کند و به ندرت برنامه های خود را به این دلیل لغو می کنند. انطباق پذیر، مطمئن و جمع، هلندی ها می دانند که هستند و به آن افتخار می کنند.این نگرش ها به سبک های تدریس و یادگیری منتقل می شود. از شما خواسته می شود که به طور مستقل و همچنین به صورت گروهی مشکل را حل کنید. هنر همکاری و تفکر جمعی بسیار ارزشمند است. سیستم آموزشی هلند در مقایسه با آمریکا کمی برابرتر است و دانش آموزان و معلمان به عنوان یکسان در نظر گرفته می شوند.

چرا تحصیل در هلند؟ به شما آموزش داده می شود که چگونه پس از تحقیق در مورد موضوع و پرسیدن نظر دیگران، نظر خود را شکل دهید. شما با دانش‌آموزان دیگر کار خواهید کرد تا به مشکلات از دیدگاه‌های مختلف برخورد کنید و به این دلیل شخصیت قوی‌تری پیدا کنید.

 

 مسکن

در حالی که ممکن است مجبور شوید به طور مستقل مسکن پیدا کنید، به احتمال زیاد مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین ممکن است با سایر دانشجویان بین المللی زندگی کنید که می تواند بسیار هیجان انگیز و با ارزش باشد. شما به طور بالقوه می توانید یارانه مسکن دریافت کنید که راه طولانی را در پی خواهد داشت.

. دانشجویان از بیش از 190 کشور مختلف برای تحصیل در هلند می آیند و شما با همه نوع افراد ملاقات خواهید کرد. شما ارتباطات بین‌المللی ایجاد خواهید کرد که برای سال‌های آینده برای شما مفید خواهد بود.

چنانچه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد در تماس باشید و مشاوره دریافت کنید.