توضیحات در مورد ویزای کاری دانمارک

 

 کشور دانمارک از کشورهای اتحادیه اروپا و عضو شینگن می باشد. دانمارک از شادترین کشورهای دنیا است که شهروندان آن از کیفیت زندگی بالایی برخوردار هستند.


مردم دانمارک اغلب به عنوان راضی ترین مردم جهان شناخته می شوند. کشور دانمارک نظام آموزشی قوی و پیشرفته ای دارد  و سیستم اقتصادی و بازار کار آن بسیار باثبات است. دانمارک جمعیت کمی دارد اما با توجه به کمبود نیروی کار جوان و روند رو به پیری جمعیت معمولاً به نیروی کار جوان دیگر کشورها نیاز دارد. در این راستا این امکان وجود داشت که متقاضیان برای دریافت ویزای کار دانمارک از طریق برنامه گرین کارت دانمارک اقدام نمایند، که این ویزا هم اکنون بسته شده و وجود ندارد.
معمولا اخذ ویزای این کشور بدین صورت میباشد که در داخل کشور اگهی ااستخدام منتشر میشود و سپس اگر نیروی کار مورد نظر پیدا نشد، این اگهی به اتحادیه اروپا فرستاده میشود. در نظر داشته باشید کشور های اتحادیه اروپا با بحران بی کاری روبرو هستند، پس معمولا متقاضی مورد نظر در اسپانیا و یا ایتالیا و ... یافت میشود
کشور دانمارک در سال های اخیر برنامه ای با عنوان گرین کارت راه اندازی کرده بود که در این برنامه مشاغل مورد نیاز از طرف سفارت دانمارک اعلام می شود و متقاضیان می توانستند برای دریافت اجازه کار و اقامت دانمارک از این طریق اقدام نماید. نحوه گزینش بدین صورت بود که ویژگی هایی مثل تحصیلات و سن و سابقه کار هرکدام دارای امتیاز خاصی بوده و فرد برای دریافت ویزا کار باید 100 امتیاز به دست می آورد.
از جمله شرایط لازم برای اخذ این ویزا داشتن مدرک فوق لیسانس و یا بالاتر،داشتن سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و سن ۴۰ سال و پایینتر بود.
بنابراین هم اکنون میتوان از طرق دیگر برای ورود به دانمارک استفاده کرد مانند روشهای تحصیلی دانمارک و روش سرمایه گذاری در دانمارک . که در مقالات دیگر به طور مفصل به این مورد پرداخته شده است.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص تحصیل در دانمارک، گرین کارت دانمارک، ویزای ازدواج دانمارک و دیگر روش های مهاجرت به دانمارک به مقالات مرتبط در مؤسسه بین المللی راد مراجعه نمائید.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره نیز یا با مشاورین ما در مؤسسه بین المللی راد تماس بگیرید