ویزاهای دانشجویی کلاس 573 استرالیا


بسیاری از افراد که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند برای مهاجرت خود روش مهاجرت تحصیلی به استرالیا را انتخاب مینمایند. طبیعتا افرادی که از دانشگاه های استرالیا پذیرش خود را دریافت نموده اند برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا میبایستی اقدام نمایند. ویزای تحصیلی استرالیا اصطلاحا به ویزای کلاس 573 معروف میباشد.
این نوع ویزا ( ویزای کلاس 573 ) برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. تمام کسانی که قصد دارند برای تحصیل در مقطع لیسانس - فوق لیسانس و یا دکتری اقدام کنند از گروه ویزایی 573 استفاده  می کنند . البته همان طور که در مقالات قبلی گفته شده است فردی که تمایل به تحصیل در استرالیا را دارد میبایستی :
1: از سلامت کامل جسمی برخوردار باشد.
2: دارای مدرک زبان انگلیسی IELTS Academic  با نمره میانگین 6.5 بوده به نحوی که هیچ نمره ای زیر 6 نداشته باشد و یا بتواند مدرک IBT)TOEFL ) با نمره 90 ارائه نماید .
3 : اثبات داشتن توانایی مالی برای تحصیل و زندگی در استرالیا به مدت حداقل 18 ماه . این مبلغ عددی حدود 90 میلیون تومان ( برای 1 نفر ) خواهد بود که بایستی به مدت سه ماه درحسابی موجود باشد و بعد از آن قابل برداشت است. توضیح اینکه شخص ثالث نیز به شرط داشتن این مبلغ در حسابش می تواند اسپانسر شما بشود.

شهریه های دانشگاههای استرالیا در سال بین 12000 تا 32000 دلار استرالیا می باشد که این مبلغ با توجه به مقطع تحصیلی، دانشگاه مورد نظر و رشته تحصیلی متغییر خواهد بود .
در صورتیکه متقاضیان شرایط حداقلی فوق را داشته باشند و همچنین پذیرش خود را از دانشگاه های استرالیا دریافت کرده باشند میتوانند برای دریافت ویزای دانشجویی استرالیا ( ویزای کلاس 573 استرالیا ) اقدام نمایند.
در ضمن دانشجویان در حین تحصیل هفته ای 20 ساعت اجازه کار نیمه وقت دارند. باید این نکته نیز یادآوری شود که هزینه های تحصیل و زندگی در استرالیا با کار 20 ساعت در هفته از نظر مالی ساپورت نمیشود و وجود ساپورتهای دیگر الزامی میباشد.
همچنین در صورت متاهل بودن متقاضی ویزای دانشجویی استرالیا، همسر وی نیز حسب مورد اجازه کار نیمه وقت یا تمام وقت را خواهد داشت.
برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تحصیلی استرالیا و همچنین چگونگی دریافت ویزای تحصیلی استرالیا میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد صحبت کرده و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.