مهاجرت به استرالیا با مدرک تحصیلی دیپلم


کشور استرالیا کشور مهاجر پذیری هست که میتوان گفت که از تمامی اقشار و شغلها نیاز به نیروی کاری دارد. البته این نیاز در گذشته بسیار زیاد بود و بسیاری افراد حتی با شغلهای ساده نیز برای اشتغال و اقامت در کشور استرالیا اقدام میکردند، ولی در حال حاضر این روند رو به سخت تر شدن میباشد، بدین معنی که کشور استرالیا دیگر به افرادی که مشاغل ساده را انجام میدهند نیازی ندارد و هم اکنون افرادی میتوانند جذب این کشور شوند که دارای تخصص و تحصیلات دانشگاهی باشند.
در این میان بسیاری از افراد که دارای مدرک دیپلم میباشد همواره برایشان این سوال مطرح است که آیا میتوان با مدرک دیپلم برای کشور استرالیا و دریافت اقامت استرالیا اقدام نمود؟ و چگونه میتوان با مدرک دیپلم برای کشور استرالیا اقدام کرد؟
در پاسخ به سوالات بالا باید گفته شود که به طور کلی، با مدرک تحصیلی دیپلم (هر دیپلمی که باشد) هم، می توان برای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر اقدام کرد ولی به شرط اینکه شخص متقاضی حداقل 10-12 سال سابقه کار در زمینه ی رشته و کار خود داشته باشد، که به عنوان مثال میتوان از این مشاغل، مشاغل   مرتبط با کامپیوتر را نام برد.در ضمن اینکه باید شخص متقاضی آیلتس 7 در 4 مهارت را داشته باشد تا بتواند برای مهاجرت از طریق اسکیل اقدام نماید.  البته شرط دیگری هم هست و آن این است که سن شخص نیاید زیاد باشد که متقاضی بتواند امتیاز مربوط به سن را دریافت نماید و البته  سابقه کار زیاد مورد نیاز برای آن است که به عنوان مثال سازمان کامپیوتر استرالیا چندین سال از سوابق کاری شخص را به دلیل داشتن مدرک دیپلم و داشتن کم مهارت در سالهای اول سابقه کاری در نظر نمی گیرد.
ولی در هر صورت به طوری که شرایط گفته شده در نظر گرفته شود و شخص بتواند امتیاز لازم را دریافت نماید میتواند برای دریافت ویزای اسکیل ورکر استرالیا اقدام نماید.
برای مشاوره بیشتر در مورد مهاجرت به استرالیا و روشهای مهاجرت به استرالیا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.