اخذ اقامت سوئد از روش سرمایه گذاری در سوئد


بسیاری از افراد برای مهاجرت به سوئد در مورد روشهای مختلف اطلاعاتی را کسب میکنند. یکی از راه های مهاجرت به سوئد روش سرمایه گذاری در سوئد میباشد. سوئد یکی از کشورهایی هست که از طریق سرمایه گذاری به متقاضیان سرمایه گذاری در سوئد ویزای سرمایه گذاری را صادر میکند.
برای سرمایه گذاری در سوئد دو حالت وجود دارد . حالت اول هنگامی که شما به دلیلی مثلا داشتن ویزای تحصیلی در سوئد هستید و میخواهید ویزای خود را به ویزای سرمایه گذاری تبدیل کنید و حالت دوم هنگامی هست که شما در ایران هستید و میخواهید از ایران برای سرمایه گذاری اقدام نمایید.
به طور کلی باید گفت که هنگامی که شما در سوئد هستید و برای راه اندازی یک کسب و کار و در واقع یک سرمایه گذاری اقدام میکنید شرایط خیلی بهتر میباشد. بدین دلیل که شخصی که در سوئد میباشد و در واقع مقیم سوئد است به دلیل این که دارای حساب بانکی است و داره شماره ملی یا کد 10  رقمی میباشد به راحتی میتواند پرونده سرمایه گذار ی خود را پیگیری نماید. برای این منظور ابتدا باید کسب و کار یا در واقع بیزینس خود را انتخاب نمایید و سپس شرکتی در سوئد به ثبت برسانید .و البته باید طرح تجاری خود را به دولت سوئد ارائه نماید؛ تا دولت سوئد بعد از بررسی طرح تجاری و قبول آن بتواند پروسه سرمایه گذاری خود را ادامه دهد. در این حالت باید متقاضی شرکتی در سوئد ثبت نماید. البته ذکر این نکته الزامی است که شرکتهای مختلفی و با مسئولیتهای متفاوت میتوان در سوئد ثبت کرد.
سرمایه گذار بعد از انتخاب نوع شرکت باید شرکت خود را ثبت کند و بعد از آن اساسنامه برای شرکت بنویسد . و سپس کسب و کار خود را راه اندازی نماید .
و اما هنگامی که شخص متقاضی در خارج از سوئد میباشد و اقدام برای ویزای سرمایه گذاری سوئد مینماید پروسه کاری با روش اول کاملا متفاوت میباشد. در این حالت شخص متقاضی میبایستی از کسب و کارهایی که دولت سوئد برای فروش در نظر گرفته است انتخاب نماید ومیبایستی همان بیزینس را راه اندازی نماید و بعد از سپری شده سه سال میتواند برای اقامت دائم اقدام نمایدو و البته در این سه سال باید شخص سرمایه گذاری رد سوئد ثابت نماید که کسب و کار خریداری شده سود ده میباشد.
در صورتیکه در مورد سرمایه گذاری در سوئد نیاز به مشاوره بیشتر داشتید با همکاران و مشاوران ما در موسسه بین المللی راد تماس بگیرید تا بتوانید از راهنماییهای آنان استفاده نمایید.