ويزای General Skilled Migration ساب کلاسه175

بسیاری از پزشکان قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی؛ آمریکا؛ کانادا و یا استرالیا را دارند. برای مهاجرت پزشکان به استرالیا جهت ادامه

تحصیل در رشته های تخصصی و یا وارد شدن به بازار کار در استرالیا چندین ساب کلاس ویزایی وجود دارد. یکی از این ساب کلاسهای ویزایی که برای مهاجرت پزشکان به استرالیا میباشد، ویزای ساب کلاس 175 میباشد. در این نوشتار قصد داریم ساب کلاس ویزای 175 را به طور خلاصه توضیح دهیم.
این ویزا مخصوص پزشکانی میباشد که کليه مدارک و تاييديه لازم را از نظام پزشکی دريافت کرده و  هيچ اسپانسر يا موقعيت شغلی پيشاپيش در اختيار ندارند اين نوع ويزا معروف ترين و پرطرف دارترين ويزای مهاجرت ميباشد  بدین علت که بعد از دريافت آن هيچ گونه محدوديت زمانی يا مکانی يا کاری يا تحصيلی جهت ادامه زندگی متقاضی و ورود و خروج شخص از کشور وجود ندارد. بعد از دریافت اين ويزا شخص اقامت دائم کشور استراليا را کسب خواهد کرد و بعد از 3 الی 5 سال میتواند برای دریافت پاسپورت استرالیایی اقدام نماید. طبیعتا دریافت این ویزا با محدودیتهایی همراه میباشد .طبیعتا همان طور که قبلا در مقالاتی در همین سایت (سایت موسسه بین المللی راد) توضیح داده شده است برای دریافت این ویزا باید متقاضیان در امتحاناتی که برگزار میگردد شرکت نماید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت پزشکان به استرالیا و کار کردن پزشکان در استرالیا میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و در مورد مهاجرت پزشکان مشاوره دریافت نمایید.