همه چیز درباره ایالت نیوبرانزویک کانادا

 در این نوشتار اطلاعات جامع و کاملی در باره ایالت نیوبرانزویک کانادا به علاقه مندان به مهاجرت به کانادا ارائه شده است و همچنین در مورد راه های مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک بررسیهایی انجام شده است.

معرفی ایالت نیوبرانزویک کانادا


ایالت نیوبرانزویک کانادا یکی از ایالتهای شرقی کانادا میباشد که در ساحل اقیانوس قرار دارد. این ایالت از نظر مساحت ایالت محدودتری میباشد و مساحت کمی دارد. ایالت نیوبرانزویک کانادا جزو ایالتهای سرسبز کانادا میباشد. در واقع 85 درصد از مساحت ایالت نیوبرانزویک پوشیده از جنگل میباشد. مرکز استان نیوبرانزویک شهر فردریکتون   Fredericton میباشد، و البته شهر سنت جان با صد و سی هزار نفر نفر جمعیت دومین شهر این ایالت میباشد.
 شهر مهم دیگر ایالت نیوبرانزویک میتوان به شهرک منکتون اشاره کرد که جزو شهرهای مهم این ایالت  میباشد.
از نظر آب و هوایی باید گفت که ایالت نیوبرانزویک جزو ایالتهای چهار فصل محسوب میشود به طوری که دارای تابستانهای نسبتا گرم و زمستانهای نسبتا سرد میباشد . به طور کلی دمای هوا در ماه های مختلف به صورت زیر است.
 دمای هوا بطور متوسط در ماه ژانویه ۹- درجه سانتی گراد، درفصل بهار ۱۰+ درجه سانتی گراد، در فصل تابستان درجه هوا تا ۲۶ + سانتی گراد نیز افزایش می یابد و در پاییز ۷+ درجه سانتی گراد است.
مردم این ایالت به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت میکنند و شرایط بسیار خوبی جهت  مهاجرت برای افرادی که فرانسوی زبان هستند در ایالت نیوبرازویک فراهم میباشد.
ایالت نیوبرانزویک جزو یکی از سه ایالت ساحلی در قسمت شرق کانادا میباشد. در این ایالت که جمعیتی در حدود 750 هزار نفر دارد، که همان طور که گفته شد بیشتر مردم در دو شهر سنت جان و فردریکتون ساکن هستند. مردم  ایالت نیوبرانزویک به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت میکنند و جزو ایالتهایی میباشد که هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی در آن به رسمیت شناخته میشود.
در ایالت نیوبرانزویک دو دهه است که نسبت جمعیت ثابت هست به این علت دولت کانادا به دنبال جذب مهاجر برای این ایالت میباشد که یکی از راههای جذب مهاجرین به ایالت نیوبرانزویک ، جذب مهاجر از طریق سرمایه گذاری در ایالت نیوبرانزویک کانادا میباشدو
از نظر اقتصادی باید گفت که این ایالت اقتصاد رو به رشدی دارد. در گذشته صنایعی مانند ماهیگیری و کشاورزی رواج بیشتری داشتند ولی در حال حاضر اقتصادهای نوین نیز در این ایالت رو به پیشرفت میباشند.
دولت کانادا با تجهیز دانشگاه های این ایالت مانند دانشگاه نیوبرانزویک سعی کرده است علاوه بر جذب قشر دانشجو بتواند صنایع نوین را در این ایالت رونق دهد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و همچنین مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک کانادا میتوانید با مشاورین موسسه راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

آب و هوای ایالت نیوبرانزویک کانادا

بسیاری از افرادی که قصد مهارت به کانادا را دارند، در مورد ایالتهای مختلف کانادا تحقیقاتی را انجام میدهند. به خصوص در مورد آب و هوای ایالتهای مختلف کانادا بررسی هایی را انجام میدهند. در این مقاله قصد داریم در مورد آب و هوای ایالت نیوبرانزویک اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
ایالت نیوبرانزویک کانادا از ایالتهای شرقی کانادا میباشد که در ساحل اقیانوس قرار دارد. در نتیجه آب و هوای نسبتا متعادل تری در این ایالت وجود دارد. و ایالتی میباشد که تابستان و زمستان مشخصی دارد. به دلیل این که این ایالت یک ایالت ساحلی میباشد، زمستانهای بسیار سرد دیده نمیشود.
از نظر آب و هوایی باید گفت که ایالت نیوبرانزویک جزو ایالتهای چهار فصل محسوب میشود به طوری که دارای تابستانهای نسبتا گرم و زمستانهای نسبتا سرد میباشد . به طور کلی دمای هوا در ماه های مختلف به صورت زیر است.
 دمای هوا بطور متوسط در ماه ژانویه ۹- درجه سانتی گراد، درفصل بهار ۱۰+ درجه سانتی گراد، در فصل تابستان درجه هوا تا ۲۶ + سانتی گراد نیز افزایش می یابد و در پاییز ۷+ درجه سانتی گراد است. این نمودار دمایی نشان میدهد که آب و هوای این ایالت نسبت به ایالتهای شمالی تر بسیار مناسب هست.
برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک کانادا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاره های رایگان بهره مند شوید.

اقتصاد ایالت نیوبرانزویک


افرادی که قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارند و قصد دارند از طریق سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت کنند و اقامت کانادا را دریافت

نمایند، در مورد اقتصاد ایالتهای مختلف کانادا تحقیقاتی را انجام میدهند تا بتوانند تصمیم بگیرند که کدام ایالت از نظر مهاجرت به کانادا برای سرمایه گذاری مناسب تر است. در این نوشتار قصد داریم در مورد اقتصاد ایالت نیوبرانزویک توضیحاتی را ارائه نماییم. 

ایالت نیوبرانزویک ایالتی در شرق کانادا و ایالتی در ساحل اقیانوس میباشد. بنابراین ایالت نیوبرانزویک یک ایالت ساحلی محسوب میشود و این نشاندهنده این مسئله است که مشاغل و کسب و کارهایی که در ارتباط با مناطق ساحلی رواج دارد در ایالت نیوبرانزویک رواج بسیاری دارد و از طرف دیگر بیش از 80 درصد مساحت این ایالت پوشیده از جنگلهای سرسبز میباشد و این هم به این معناست که صنایعی مانند صنعت چوب و همچنین صنعت کشاورزی و صنایع مرتبط با صنایع غذایی نیز در ایالت نیوبرانزویک از اهمیت خاصی برخوردار است.
ایالت نیوبرانزویک دارای منابع سرشار طبیعی بوده که بخش اصلی اقتصاد این ایالت را تشکیل می دهد. با توجه به مساحت زیاد جنگل ها، محصولات چوبی از صادرات اصلی این ایالت می باشد. امروزه در ایالت نیوبرانزویک علاوه بر این اقتصادهای سنتی ، اقتصاد مدرن خدماتی از جمله خدمات مالی و بیمه ای بسیار رواج پیدا کرده است. دولت کانادا در صدد آن است که با ترغیب این نوع خدمات با بیکاری ناشی از افت صنایع ماهیگیری و کشاورزی (دو صنعت مهم دیگر این استان) مبارزه کند. و ایالت نیوبرانزویک را به سمت اقتصادهای نو نیز بکشاند.
بسیاری از شرکت ها تمایل دارند تا خدمات مشتریان و خدمات فنی خود را در نیوبرانزویک مستقر کنند زیرا در این ایالت به نیروی کار با دو زبان دسترسی دارند. (منظور زبان انگلیسی و فرانسوی میباشد زیرا همان طور که در مقالات دیگر عنوان شده است ، هر دو زبان انگلیسی و فرانسه در این ایالت رواج دارد) فن آوری اطلاعات  نیز از دیگر صنایع رو به رشد ایالت نیوبرانزویک می باشد.
تولید، دیگر بخش مهم اقتصاد ایالت نیوبرانزویک بوده و در سالهای اخیر رشد چشم گیری داشته است. بیشتر صنایع سنگین در شهر Saint John استقرار دارد. تولید اصلی این ایالت، صنایع غذایی، نوشیدنی، کاغذ سازی، فلزکاری و تجهیزات حمل و نقل می باشد. با توجه به مناطق طبیعی زیبا در استان، توریست دیگر صنعت ایالت نیوبرانزویک بوده و در دهه گذشته یکی از عوامل تولید اشتغال در نیوبرانزویک بوده است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک کانادا میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

سرمایه گذاری در ایالت نیوبرانزویک کانادا


کانادا یکی از کشورهایی هست که مهاجرین بسیاری را به خود جذب میکند. یکی از راه های مهاجرت به کانادا؛ سرمایه گذاری در کانادا میباشد. ایالت نیوبرانزویک کانادا یکی از ایالتهای کانادا میباشد که از طریق سرمایه گذاری مهاجر میپذیرد. سرمایه گذاری در ایالت نیوبرانزویک کانادا عمدتا به روش کارآفرینی میباشد. یعنی با ایجاد یک سرمایه گذاری در این ایالت و ایجاد کسب و کار شخص متقاضی میتواند در ایالت نیوبرانزویک کانادا سرمایه گذاری نماید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک کانادا از روش سرمایه گذاری بپردازیم و اطلاعات نسبتا جامعی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
در ابتدا بطور مختصر در مورد اقتصاد نیوبرانزویک توضیحاتی ارائه میدهیم.
نیوبرانزویک از ایالتهای شرقی کانادا و جزو ایالتهای ساحلی میباشد در نتیجه صنایعی مانند کشاورزی و صنایع مربوط به کشتیرانی و ماهیگیری رونق خاصی دارد و با توجه به این مسئله که قسمت عمده مساحت این ایالت پوشیده از جنگل هست بنابراین صنایع مرتبط با صنایع چوب نیز از اهمیت به خصوصی برخوردارد است. علاوه بر آن دولت کانادا با توجه به این که صنایع مدرن مانند صنعت بیمه و بانکداری را در این ایالت رواج داده است میتوان گفت که در ایالت نیوبرانزویک میتوان بر روی این صنایع هم سرمایه گذاری کرد.
برای سرمایه گذاری در ایالت نیوبرانزویک شخص سرمایه گذار بایستی با حداقل پرداخت 100 هزار دلار به دولت این ایالت برنامه سرمایه گذاری خود را شروع نماید. البته به غیر از پرداخت این مبلغ شخص باید برای دولت میزان دارایی حداقل 350 هزار دلار را نشان دهد. برای نشان دادن این دارایی ارائه اسناد مالکیت زمین و ... مورد قبول میباشد.
یکی از مزایای سرمایه گذاری در ایالت نیوبرانزویک (ایالت نیوبرانزویک) این است که امکان بازپس گیری مبلغ 100 هزار دلار اولیه وجود دارد به طوری که اگر متقاضی حداقل به میزان 150 هزار دلار کانادا سرمایه گذاری نماید میتواند مبلغ اولیه را از دولت باز پس بگیرد.
میزان زمانی که پروسه سرمایه گذاری در ایالت نیوبرانزویک نیاز دارد در حدود 2 سال میباشد. و افرادی میتوانند برای پروسه سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک اقدام نمایند که دارای شرایط زیر باشند.
•    سن متقاضی بایستی بین 21 تا 45 سال باشد. در سنین بالاتر از این امکان ریسک ویزا وجود دارد.
•    شخص متقاضی میبایستی حداقل میزان سرمایه را به دولت کانادا نشان دهد.
•    متقاضی باید ثابت کند به میزان سه سال سابقه کار مدیریتی در بیزینسی که قصد تاسیس آن را دارد دارا میباشد.
این روش مهاجرتی برای بسیاری از مدیران شرکتها و یا تجار روش مناسبی تلقی میشود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد روشهای مهاجرت به کانادا و همچنین روش سرمایه گذاری در کانادا و سرمایه گذاری در ایالت نیوبرانزویک میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

معرفی شهر سنت جان کانادا


معمولا افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند در مورد ایالتهای مختلف کانادا و شهرهای مختلف بررسیهایی انجام میدهند. در این نوشتار قصد داریم در مورد شهر سنت جان ایالت نیوبرانزویک کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم .
شهر سنت جان کانادا شهری در ایالت نیوبرانزویک میباشد. نیوبرانزویک از ایالتهای شرقی کانادا میباشد و یک ایالت ساحلی میباشد و شهر سنت جان  نیز یکی شهر ساحلی میباشد. طبیعت بکر و زیبای این شهر بسیاری از علاقه مندان به طبیعت را به خود جذب میکند. جمعیت  شهر در حدود 130 هزار نفر میباشد که پر جمعیت ترین و بزرگترین شهر ایالت نیوبرانزویک میباشد. . در شهر سنت جان کانادا هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی به طور مساوی صحبت می‌شود. شهر سنت جان کانادا از نظر هایی بسیار معروف هست و آن این است که مردمان این شهر به هویت محلی خود افتخار می‌کنند و مردمانی بسیار مهمان نواز میباشند. صنعت در این شهر جایگاه ویژه‌ای دارد و مهمترین صنایع ساحل اقیانوس اطلس در این شهر یافت می‌شود. منظور از صنایع ساحلی صنایعی مربوط به ماهیگیری و کشتیرانی میباشد که بسیار در این شهر رونق دارد. البته در سالهای اخیر این شهر به خوبی توسعه یافته است و اقتصادهای نوین مانند بانکداری و بیمه بسیار رواج یافته است که دولت کانادا با این ایجاد این کسب و کارهای قصد دارد که مشکل بیکاری در ایالت نیوبرانزویک را از بین ببرد که حاصل آن قدرت گرفتن کارهای خدماتی در این شهر می‌باشد. این شهر از نظر آموزشی و مراکز دانشگاهی نیز بسیار پیشرفت کرده است و دانشگاه های بسیار خوبی در شهر سنت جان ایالت نیوبرانزویک کانادا وجود دارد.
چنانچه قصد مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک را دارید میتوانید برای مشاوره با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره آنان بهره مند شوید.

معرفی شهر فردریکتون کانادا

معمولا افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند در مورد ایالتهای مختلف کانادا و شهرها ی مختلف بررسی هایی انجام میدهند. و از نظر اقتصادی و آب و هوایی و همین طور از نظر سطح رفاه اجتماعی شهرهای مختلف را با هم مقایسه میکنند. در این نوشتار قصد داریم در مورد شهر فردریکتون ایالت نیوبرانزویک کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
ایالت نیوبرانزویک از ایالتهای شرقی کانادا و همچنین از ایالتهای ساحلی کانادا محسوب میشود. از نظر سنتی اقتصادهایی چون ماهیگیری، کشتیرانی، صنایع چوبی و کشاورزی اقتصادهای فعال ایالت نیوبراتزویک محسوب میشود. این ایالت یکی از ایالتهای سرسبز کانادا است و تقریبا میتوان گفت که 85 درصد از مساحت این ایالت پوشیده از جنگل است و به همین علت هم صنایع مرتبط با چوب بسیار رواج دارد.
فردریکتون شهری است که در مرکز ایالت نیوبرانزویک قرار دارد و جمعیت این شهر در حدود ۸۵۰۰۰ نفر می‌باشد. البته این شهر مرکز ایالت نیوبرازویک نیز میباشد.کارهای دولتی و آموزشی بخش مهم اقتصاد این شهر را تشکیل می‌دهند. تعداد زیادی ادارات دولتی در شهر فردریکتون قرار دارد و همچنین در شهر فردریکتون دو دانشگاه نیو برانزویک (New Brunswick )   و دانشگاه اس تی توماس ( St Thomas ) قرار دارد، و سالانه تعداد بسیار زیادی از دانشجویان را از سرتاسر کانادا و همچنین از خارج از کانادا به خود جذب میکن و بدین دلیل یعنی وجود تعداد زیادی دانشجو به این شهر جوی زنده میبخشد. همچنین وجود جشنواره های سالانه مانند جشنواره  جشنواره Harvest Jazz and Blues هنرمندان جهان را به سمت خود جذب می‌کند. بدین دلیل این شهر شهر فرهنگی و شهری با اقتصاد نوین خوانده میشود. بسیاری از دانشجویان علاقه مند به تحصیل در کانادا برای ادامه تحصیل دانشگاه های ایالت نیوبرانزویک و دانشگاه های شهر فردریکتون را انتخاب مینمایند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کانادا و مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.

معرفی شهر مونکتون کانادا

کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیری میباشد که افراد بسیار زیادی برای مهاجرت به کانادا تلاش میکنند و در این میان معمولا افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند در مورد ایالتهای مختلف کانادا و شهرها ی مختلف بررسی هایی انجام میدهند. و از نظر اقتصادی و آب و هوایی و همین طور از نظر سطح رفاه اجتماعی شهرهای مختلف را با هم مقایسه میکنند. در این نوشتار قصد داریم در مورد شهر مونکتون ایالت نیوبرانزویک کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
ایالت نیوبرانزویک از ایالتهای شرقی کانادا و همچنین از ایالتهای ساحلی کانادا محسوب میشود. از نظر سنتی اقتصادهایی چون ماهیگیری، کشتیرانی، صنایع چوبی و کشاورزی اقتصادهای فعال ایالت نیوبرانزویک محسوب میشود. این ایالت یکی از ایالتهای سرسبز کانادا است و تقریبا میتوان گفت که 85 درصد از مساحت این ایالت پوشیده از جنگل است و به همین علت هم صنایع مرتبط با چوب بسیار رواج دارد.
شهر مونکتون دومین شهر بزگ ایالت نیوبرانزویک میباشد. این شهر با جمعیت بالغ بر ۱۲۰۰۰۰ نفر می‌باشد. اکثریت مردم شهر مونکتون به زبان  انگلیسی صحبت می‌کنند . ۳۰ درصد جمعیت شهر مونکتون نیز به زبان فرانسوی صحبت میکنند. در این شهر اقتصادهایی مانند صنایع چوبی و کشاورزی رواج دارد و صنایع نو مانند مواد غذایی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. دانشگاه این شهر نیز همنام به خود شهر است ( دانشگاه Moncton) که البته بیشتر دروس به زبان فرانسوی تدریس میشود، و میتوان گفت که بزرگترین دانشگاه فرانسوی زبان خارج از کبک در این شهر واقع است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کاناد، مهاجرت به کانادا و همچنین مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک کانادا میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.