معرفی شهر فردریکتون کانادا


معمولا افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند در مورد ایالتهای مختلف کانادا و شهرها ی مختلف بررسی هایی انجام میدهند. و از

نظر اقتصادی و آب و هوایی و همین طور از نظر سطح رفاه اجتماعی شهرهای مختلف را با هم مقایسه میکنند. در این نوشتار قصد داریم در مورد شهر فردریکتون ایالت نیوبرانزویک کانادا اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان قرار دهیم.
ایالت نیوبرانزویک از ایالتهای شرقی کانادا و همچنین از ایالتهای ساحلی کانادا محسوب میشود. از نظر سنتی اقتصادهایی چون ماهیگیری، کشتیرانی، صنایع چوبی و کشاورزی اقتصادهای فعال ایالت نیوبراتزویک محسوب میشود. این ایالت یکی از ایالتهای سرسبز کانادا است و تقریبا میتوان گفت که 85 درصد از مساحت این ایالت پوشیده از جنگل است و به همین علت هم صنایع مرتبط با چوب بسیار رواج دارد.
فردریکتون شهری است که در مرکز ایالت نیوبرانزویک قرار دارد و جمعیت این شهر در حدود ۸۵۰۰۰ نفر می‌باشد. البته این شهر مرکز ایالت نیوبرازویک نیز میباشد.کارهای دولتی و آموزشی بخش مهم اقتصاد این شهر را تشکیل می‌دهند. تعداد زیادی ادارات دولتی در شهر فردریکتون قرار دارد و همچنین در شهر فردریکتون دو دانشگاه نیو برانزویک (New Brunswick )   و دانشگاه اس تی توماس ( St Thomas ) قرار دارد، و سالانه تعداد بسیار زیادی از دانشجویان را از سرتاسر کانادا و همچنین از خارج از کانادا به خود جذب میکن و بدین دلیل یعنی وجود تعداد زیادی دانشجو به این شهر جوی زنده میبخشد. همچنین وجود جشنواره های سالانه مانند جشنواره  جشنواره Harvest Jazz and Blues هنرمندان جهان را به سمت خود جذب می‌کند. بدین دلیل این شهر شهر فرهنگی و شهری با اقتصاد نوین خوانده میشود. بسیاری از دانشجویان علاقه مند به تحصیل در کانادا برای ادامه تحصیل دانشگاه های ایالت نیوبرانزویک و دانشگاه های شهر فردریکتون را انتخاب مینمایند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کانادا و مهاجرت به کانادا و مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک میتوانید با مشاورین موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.