تحصيل در هلند در مقطع دکترا


ادامه تحصيل در هلند در دوره دکترا شرايط بسيار ايداه الي را براي دانشجويان فراهم مي کند. ويزاي تحصيلي هلند مي تواند به ويزاي کاري تبديل شده  و اخذ تابعيت و شهروندي هلند را امکان پذير مي سازد. دانشگاه هاي هلند از درجه علمي بالايي برخوردار هستند و مي توان گفت هلند جزو

معدود کشورهايي است که تمام دانشگاه هاي ممتاز آن از رتبه زير 500 برخوردار مي باشند. دانشگاه هاي هلند استاندارد علمي بالايي دارند، به طوري که در بين دانشگاه هاي برتر دنيا برخي از دانشگاه هاي هنلد در برخي رشته ها رتبه هاي  دو يا سه رقمي دارند. زبان تحصيل در هلند آلماني و يا انگليسي مي باشد. اخذ ويزاي کاري هلند نيز از راه هاي ديگر مهاجرت به هلند است.


زبان تحصيل در هلند در مقطع دکترا معمولاً انگليسي است و براي اخذ پذيرش از دانشگاه هاي هلند در مقطع دکترا داشتن مدرک آيلتس 7 الزامي است. هلند نيز همانند بسياري از کشورهاي پيشرفته دنيا مزاياي بسيار ويژه اي در اختيار دانشجويان دکترا قرار مي دهد. دانشجويان با گرفتن بورس تحصيلي از يکي از دانشگاه هاي  هلند نه تنها هيچ شهريه اي پرداخت نمي کنند بلکه دانشجو بودن آن ها نوعي شغل و پوزيشن کاري محسوب شده و ماهيانه حقوقي به ميزان 2 هزار دلار ماهيانه به او تعلق مي گيرد و هم چنين دانشجو مي توان براي اخذ تابعيت و شهروندي هلند نيز در حين تحصيل اقدام نمايد. مدت زمان تحصيل دکترا در هلند 4 سال مي باشد.


اما اخذ پذيرش تحصيلي از دانشگاه هاي هلند در مقطع دکتر شرايطي دارد، از جمله:
 داشتن مدارک کارشناسي و کارشناسي ارشد از دانشگاه هاي معتبر
داشتن مدرک زبان آياتس 5/6 يا 7
جلب نظر يک استاد مشاور (supervisor) که براي پشتيباني از تز دکتراي فرد
داشتن تاليفات مثل  مقالات ISI ، کتاب و …


مدارک لازم براي اخذ پذيرش دکترا از دانشگاه هاي هلند
مدرک کارشناسي و کارشناسي ارشد همراه با ريز نمرات
مدرک آيلتس 6 يا معادل آن در آزمون ها تافل و...
دو توصيه‌نامه از اساتيد دانشگاهي و حرفه‌اي مربوط
خلاصه پروپوزال دانشجو
انجام مصاحبه آنلاين
رزومه تحصيلي
انگيزه‌نامه

کار در حين تحصيل در هلند
دانشجويان در حين تحصيل در هلند در دوره دکترا، از حق 30 ساعت کار در هفته برخوردار هستند که حقوق دريافتي از اين کار حدود 8 تا 10 يورو در هر ساعت ميباشد.


براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در هلند و اخذ ويزاي تحصيلي هلند، کار در هلند، ويزاي ازدواج هلند و ساير راه هاي مهاجرت به هلند با مشاورين ما در مؤسسه بين المللي راد تماس بگيريد.