معرفی دانشگاه هریوت وات انگلستان Heriot-Watt University


در این مقاله به معرفی یکی از بهترین دانشگاه های انگلستان (دانشگاه هریوت وات ) که در بخش اسکاتلند انگلستان قرار دارد میپردازیم.
انگلستان به عنوان یکی از کشورهایی که سطح کیفی بسیار بالایی در بحث آموزش را دارد همواره دانشجویان و علاقه مندان به تحصیل را از سراسر جهان به خود جذب کرده است.
عموما دانشگاه های انگلستان از رنکینگ خوب جهانی برخوردار هستند و دانشگاه های این کشور سطح کیفی بسیار بالایی را برای دانشجویان ارائه میدهند.
تحصیل در انگلستان و تحصیل در دانشگاه های انگلستان برای دانشجویان چشم اندازی از آینده ای موفق میباشد. و دانشجویان دانشگاه های انگلستان بعد از فارغ التحصیلی از نظر کاریابی بسیار موفق میباشند.
در این سر مقالات به معرفی دانشگاه های انگلستان میپزدازیم، و در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه هریوت وات انگلستان بپردازیم.
دانشگاه هریوت وات انگلستان Heriot-Watt University دانشگاهی در بخش اسکاتلند انگلستان و در شهر ادینبورو میباشد. این دانشگاه در سال 1821 تاسیس شده است.  دانشگاه هریوت وات انگلستان Heriot-Watt University  عمدتا در رشته هاي علوم و مهندسي متمركز بوده و داراي ارتبا ط قوي با صنعت مي باشد. اين دانشگاه در برخي رشته ها مانند صنعت نفت داراي اعتبار جهاني مي باشد. دانشگاه هریوت وات به عنوان یکی از 4 دانشگاه انگلستان میباشد که رشته های مرتبط با مهندسی نفت را ارائه مینماید.  به طوری که فقط دانشجویان برتر این رشته را برای تحصیل انتخاب میکند.هریوت وات، دانشگاهی پویا و پیشرو است که به خاطر کیفیت مدارک اعصایی آن بسیاری از کارفرمایانی که در جستجوی کارمند میباشند از فارغ التحصیلان این دانشگاه دعوت بعمل می آورند.
دانشگاه هریوت وات در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دکتری دانشجو میپذیرد. همچنین دانشگاه هریوت وات پردیسهایی در کشورهای دیگر مانند مالزی ودبی نیز دارد.
دانشگاه هریوت وات در مقطع فوق لیسانس و دکتری PHD  برای دانشجویان ممتاز بورسهای تحصیلی نیز در نظر میگیرد که این بورسهای تحصیلی با توجه به شرایط دانشجویان ممتاز به آنها تعلق میگیرد.
برای مشاوره بیشتر در مورد مهاجرت به انگلستان و  تحصیل در انگلستان و تحصیل در دانشگاه های برتر انگلستان میتوانید با مشاورین ما در موسسه بین المللی راد تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند شوید.