بورس تحصيلي سنگاپور/بورسيه دانشگاه هاي سنگاپور/تحصيل رايگان در سنگاپور


سفر به خارج از کشور به منظور ادامه ي تحصيل در مقاطع بالاتر همواره از دلايل اصلي مهاجرت افراد به کشورهاي اروپايي، استراليا، کانادا و آمريکا بوده است چرا که بر همگان روشن است که تحصيل در دانشگاه هاي تراز اول اين کشورها ميتواند زمينه ساز موفقيت هاي بسياري براي علاقه مندان باشد.

اما همواره بيم آن وجود دارد که دانشجويان با معطوف کردن تمام ذهنيت خود براي رسيدن به اين کشورها از ديگر موقعيت هايي که در اختيار آنها در مسير رشد و پيشرفت تحصيلي وجود دارد غافل شوند. تحصيل در دانشگاه هاي برتر آسيايي به خصوص آسياي جنوب شرقي از جمله فرصت هايي است که ميتواند به عنوان انتخابي موفق براي ادامه ي تحصيل در مقاطع بالا مورد نظر قرار بگيرد.
در اين نوشتار قصد داريم شرايط دريافت بورسيه از دانشگاه هاي برتر و جهاني کشور سنگاپور را توضيح دهيم. اين بورسيه ها براي مقطع فوق ليسانس و دکترا بوده و تحت عنوان طرحي با نام "سينگا" به دانشجويان برجسته و توانمند اعطا ميشود. اين بورسيه شامل کليه ي هزينه هاي تحصيل به همراه کمک هزينه به صورت 2000 تا 2500دلار سنگاپور به صورت ماهيانه ميباشد که البته مبلغي که به هر دانشجو تخصيص ميابد به کارايي، تجربه و ديگر المان هاي هر فرد بستگي خواهد داشت. اين بورسيه در ابتدا به مدت يک سال خواهد بود که قابل تمديد به صورت سالانه است، البته در مقطع کارشناسي ارشد حداکثر به مدت 2سال و در مقطع دکترا به مدت 3 سال قابل تمديد است. امکان دريافت اين بورسيه در رشته هاي موجود در دانشگاه UTN سنگاپور که شامل رشته هاي علوم اجتماعي، علوم مهندسي، علوم ارتباطات و هنر است وجود دارد. همواره داشتن شرايط مناسب همچون دارا بودن معدل بالا، مدرک زبان انگليسي و ... ميتواند در دريافت بورسيه تاثير به سزايي بگذارد.
براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين رابطه ميتوانيد با مشاورين ما در موسسه بين المللي راد تماس گرفته و از مشاوره رايگان بهره ببريد.