گردشگری مالزی


مالزی از کشورهای توریست پذیر جهان میباشد و ویزای توریستی مالزی و سفر به مالزی برای دیدن از مناطق گردشگری و جذاب مالزی همواره پرمتقاضی بوده است. البته تحصیل در دانشگاه های مالزی، یادگیری زبان در کالج های زبان مالزی، اقامت خانه دوم مالزی از راه های دیگر مهاجرت به مالزی میباشد.مالزی کشوری ارزان قیمت است و هزینه تحصیل و زندگی در آن مقرون به صرفه تر میباشد. مالزی از کشورهای زیبا و توریستی جهان است و سالانه گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا جذب میکند. مالزی به دلیل آب و هوای مطبوع خود و برگزاری جشن ها و فستیوال های متعدد در طول سال و جشن های ادیان مختلف، مردم کشورهای مختلف را به خود جذب میکند.

ویزای توریستی مالزی
ویزای توریستی مالزی مخصوص کسانی است که برای سفر توریستی و تفریحی به مالزی سفر میکند. طبق توافق و قوانین دولت ایران و مالزی ایرانیانی که قصد سفر به مالزی را دارند میتوانند بدون نیاز به اخذ ویزا، صرفاً یک بلیط دو طرفه از ایران به مالزی و بالعکس را تهیه کنند و به کشور مالزی سفر کنند. بعد از ورود به فرودگاه مالزی در قسمت immigration  و چک کردن پاسپورت در فرودگاه مالزی مهری در پاسپورت شخص ثبت میشود که این مهر در وقع مجوز اقامت به صورت توریستی در مالزی میباشد.


تا قبل از سال 2013 مدت ویزای توریستی مالزی سه ماهه بود ولی از اول اکتبر 2013 اکثر مدت زمان ویزای توریستی مالزی( مهری که در پاسپورت شما و در فرودگاه مالزی ثبت میشود) به دوهفته تقلیل یافت، فلذا باید بلیط برگشت خود را برای حداکثر 14روز دیگر تهیه کنید. در صورتی که فرزند شما در حال تحصیل در مالزی باشد و شما قصد اقامت بیش از 14 روز را در مالزی داشته باشید ، در صورتی که فرزند شما نامه ای از دانشگاه دریافت کند، (دعوتنامه یا گواهی اشتغال به تحصیل) به همراه قرارداد منزل مسکونی در مالزی برای شما بفرستد، و با در دست داشتن این مدارک به سفارت مالزی مراجعه کرده و درخواست ویزای سوشیال بدهید. ویزای سوشیال حداکثر یک ماهه میباشد؛ بنابراین سفر  به مالزی هزینه ای ندارد و فقط هزینه بلیط رفت و برگشت شما برای این سفر وجود دارد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در دانشگاه های مالزی، دوره های زبان مالزی، سرمایه گذاری در مالزی و و دیگر راه های مهاجرت به مالزی با مشاورین ما در مؤسسه بین المللی راد تماس بگیرید