شهرهای پرتغال و لیسبون پرتغال و لیست شهرهای پرتغال و شهرهای مهم پرتغال


مهاجرت به پرتغال با گرفتن پذيرش از دانشگاه هاي پرتغال و مهاجرت تحصيلي به پرتغال امکان پذير است. هم چون توريسم و گردشگري نيز از ديگر روش هاي مهاجرت به پرتغال است. امکان ادامه تحصيل در پرتغال با هزينه پايين و در دانشگاه هاي معتبر پرتغال براي دانشجويان خارجي وجود دارد. هم چنين امکان تحصيل به زبان انگليسي در پرتغال وجود دارد.هزينه زندگي در پرتغال نيز نسبت به ديگر کشورهاي اروپايي کم تر است؛ به طوري که ليسبون پايتخت پرتغال ارزان ترين شهر اتحاديه اروپا است.

ليست شهرهاي پرتغال
ابرانتس
آگوئالوا-کاسم
آگوئدا
آلبرفيرا
آلکاسر دو سال
آلکوباسا
آلمادا
آلميريم
آلورکا دو ريباتژو
آمادورا
امورا
آمارانته
آويرو
بارسلوس
باريرو
بژا
براگا
براگانسا
کالداس دارينيا
کامارا دلوبوس
کانيسو
کانتانئيده
کارتاشو
شاوس
کويمبرا
کوستا د کاپاريسا
کوويليا
الواس
انترونکامنتو
ارمسينده
اسموريز
اسپينيو
اسپوسنده
استارژا
استرموز
اووا
فاقه
فارو
فاطيما
فلگوئيراس
فيگوئرادافوش
فبايس
فرئامونده
فونچال
فونداوا
گافانيادانازاره
گاندرا
گوندومار
شهرهاي مهم پرتغال
ليسبون بزرگترين شهر پرتغال و پايتخت اين کشور است. ليسبون از پرجمعيت ترين شهرهاي اتحاديه اروپا است  ليسبون به عنوان يک شهر جهاني در زمينه هاي امور مالي، رسانه، تجارت بين المللي، رسانه، سرگرمي، هنر و آموزش و پرورش و گردشگري شناخته شده است. ليسبون به عنوان يک مرکز مالي و فناوري پويا در حال توسعه است. از جاذبه هاي گردشگري ليسبون مي توان به برج بلم، کليساي جامع سه، قلعه سائوژوژر، کاخ ملي سينترا، ميدان بازرگاني، هاسيو، کليساي کارمو و ... اشاره نمود.
پورتو: دومين شهر پرتغال بعد از ليسبون است و يکي از مناطق عمده شهري در جنوب غربي اروپا است. روردخانه دورخو از اين شهر عبور مي کند . شهر پورتو از شهرهاي مهم صنعتي است و بزرگترين شرکت هاي پرتغالي مثل CIN، BPI، آلتري و امبار در اين شهر قرار دارند. از جاذبه هاي توريستي اين شهر مي توان به کليساي سائو فرانسيسکو، کليساي جامع پورتو، کاخ دا بولسا، پل دم لوئيس و... اشاره نمود.
شهر براگا: اين شهر در استان مينهو و در شمال غرب پرتغال واقع شده است. براگا يکي از مناطق پرجمعيت پرتغال و به عنوان يک بازار جوان شناخته مي شود. از جاذبه هاي توريستي براگا مي توان به کليساي جامع،موزه مدينه، برج سانتياگو، موزه دياگو سوزا، موزه هنر مقدس، موزه تصوير و... اشاره نمود.
براي به دست آوردن اطلاعات لازم در خصوص تحصيل در پرتغال، کار در پرتغال، سرمايه گذاري در پرتغال و ديگر راه هاي مهاجرت به پرتغال با مشاورين مؤسسه بين المللي راد تماس بگيريد.