شهرهای بلاروس


مهاجرت به بلاروس از طریق تحصیل در بلار.س و اخذ ویزای دانشجویی بلاروس یا سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در بلاروس امکان پذیر است. هزینه تحصیل در بلاروس و شهریه دانشگاه های آن پایین میباشد؛ البته هزینه زندگی نیز در بلاروس بسیار پایین و مقرون به صرفه تر میباشد.


مینسک، پایتخت بلاروس حدود 8/1 میلیون جمعیت دارد و مقر سازمان کشورهای همسود است. مینسک دارای قدمتی طولانی میباشد و به علت گذرگاه بودن به شهرهای محتلف اروپا همیشه محل جنگ های خونین بوده است. بعد از جنگ جهانی دوم محل شهر عوض شد و شهر جدید مینسک در وسط یک پارک جنگلی احداث شد. سرسبزی، جلوه زیبایی به این شهر داده است.


شهر اسلونیم:
این شهر در جنوب شرقی Hronda واقع شده است. این شهر به دلیل وجود کانال oginsky و اتصال دو رود خانه Niemen و Dnieper به یک منطقه حساس تبدیل شده است. این شهر، شهر آبخیزی است و دام داری و کشاورزی در آن رونق دارد.


شهر اورشا:
اورشا از قدیمی ترین شهرهای بلاروس است؛ در طول جنگ جهانی اول این شهر توسط نیروهای آلمانی به آتش کشیده شد به علت نزدیکی این شهر به چرنوبیل اوکراین هنوز آثار منفی این انفجار در اطراف شهر قابل مشاهده است.


شهر آسیپوویچی:
این شهر یکی از شهرهای پرجمعیت بلاروس است.


شهر اسمارهون:
یکی از مراکز مهم بلاروس میباشد و پایگاه هوایی Smarhon در ان قرار دارد.  این شهر در اوایل قرن نوزده توسط لهستانی ها تأسیس شد.


شهر اسلوتسک:
این شهر در 105 کیلومتری رودخانه Sluch  واقع شده است و تاریخ تأسیس این شهر به سال 1116 برمیگردد.


شهر بیاروزا:
 این شهر در غرب بلاروس واقع شده است و مرکز تولید ابریشم مصنوعی در بلاروس محسوب میشود.


شهر بابرویسک:
از دیگر شهرهای مهم بلاروس است و رودخانه Berezina در آن قرار گرفته است. این شهر از شهرهای پرجمعیت بلاروس محسوب میشود. این شهر کارخانه های مهمی دارد و به همین دلیل هم رودخانه ها و محیط سرسبز آن در حال از بین رفتن است.


شهر بارانوویچی:
این شهر در غرب بلاروس قرار دارد. این شهر در اصل یک روستا بوده و بعد از تبدیل شدن به شهر نام خود را حفظ کرده است.


شهر باریسائو:
این شهر نیز در نزدیکی رودخانه  Berezina واقع شده است  این شهر توسط پل یه قسمت های جدیدی و قدیمی تقسیم شده است.


برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص تحصیل در بلاروس، سرمایه گذاری در بلاروس، کار در بلاروس، ویزای ازدواج بلاروس و دیگر راه های مهاجرت به بلاروس میتوانید یا مشاورین ما در مؤسسه بین المللی راد تماس بگیرید.