سرمایه گذاری و ثبت شرکت در بلاروس


سرمایه گذاری و ثبت شرکت و یا خرید ملک در بلاروس از راه هایی است که امکان مهاجرت به بلاروس و زندگی و اقامت در کشورهای اروپایی را فراهم میکند. هم چنین سالانه دانشجویانی نیز برای ادامه تحصیل در بلاروس به خصوص در رشته های پزشکی و دندانپزشکی به کشور بلاروس مهاجرت میکنند. بلاروس عضو اتحادیه اروپا میباشد و از لحاظ اقتصادی و رونق کسب و کار  در شرایط مناسبی قرار گرفته است. هم چنین در بلاروس قوانین جدید و تسهیل کننده فعالیت سرمایه گذاران خارجی وجود دارد، کشور بلاروس در بازارهای کشورهای مستقل مشترک المنافع پیشگام است و در سال های اخیر نیز برای جذب سرمایه گذاری و سرمایه گذاران خارجی تلاش میکند.


مزایای سرمایه گذاری در بلاروس
موقعیت جغرافیایی مناسب
دسترسی به بازارهای جهان
توسعه یافته بودن فعالیت های زیرساختی مثل حمل و نقل و ارتباطات در بلاروس
جذب سرمایه گذاری وسیاست های مالیاتی مناسب در بلاروس
حمایت دولت از سرمایه گذاران
6 منطقه اقتصادی رایگان
نیروی کار ماهر و زندگی با کیفیت در بلاروس


اولویت بندی بخش های مختلف برای سرمایه گذاری در بلاروس به این صورت میباشد:
صنایع دارویی
صنایع بیوتکنولوژی
فناروی و مواد نانو
و....

 

ثبت شرکت در بلاروس
برای ثبت شرکت در بلاروس سرمایه اولیه ای در حد 1500 تا 2000 دلار لازم است که البته این سرمایه به شخص بازگردانده میشود . برای ثبت شرکت در بلاروس نیازی به ارائه بزینس پلن نیست و با این روش میتوان برای خود و فرزندان زیر 18 سال خود اقامت اروپا را به دست آورد. اگر فرد سرمایه گذار در این 5 سال بتواند حداقل 150 هزار یورو تراکنش و سودهی مالی به انجام برساند، میتواند اقامت دائم اروپا را به دست آورد.


خرید ملک در بلاروس
برای به دست آوردن اقامت بلاروس از طریق خرید ملک شخص باید ملکی حداقل به ارزش 150 هزار یورو خریداری کند؛ با این کار به او یک ویزای 3 تا 5 ساله میدهند که این ویزا هر ساله مهر و تمدید میشود و بعد از این مدت به اقامت دائم منجر میشود.


برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص تحصیل در بلاروس، سرمایه گذاری در بلاروس، کار در بلاروس، ویزای ازدواج بلاروس و دیگر راه های مهاجرت به بلاروس میتوانید یا مشاورین ما در مؤسسه بین المللی راد تماس بگیرید.