چگونه میتوانیم پاسپورت و شناسنامه ترکیه را دریافت کنیم؟


بسیاری از افراد در مورد اقامت ترکیه و دریافت شناسنامه و پاسپورت ترکیه سوالاتی را مطرح میکنند.

در این نوشتار قصد داریم چگونگی دریافت پاسپورت ترکیه ای و شناسنامه ترکیه ای را با روش خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه شرح دهیم، ولی در ابتدا در مورد مزایای روش خرید ملک در ترکیه و دریافت پاسپورت ترکیه ای و همچنین دریافت شناسنامه ترکیه ای اطلاعاتی را بیان میکنیم.
ترکیه کشوری در قاره آسیا و اروپا میباشد و در چند سال اخیر دولت این کشور بسیار تلاش میکند که وارد کشورهای اتحادیه اروپا گردد و یکی از کشورهای اتحادیه اروپا محسوب شود، که اگر این مهم صورت گیرد میتوان گفت که شرایط بسیار خوبی در کشور ترکیه ایجاد خواهد گردید. کشور ترکیه از نظر ثبات اقتصادی در وضعیت نسبتا مناسبی قرار دارد و این مزیت مناسب برای اشخاصی هست که مایلند در ترکیه سرمایه گذاری انجام دهند. بر طبق آمارهای منتشر شده و شاخص های اقتصادی در دهه گذشته کشور ترکیه جزو 20 کشوری محسوب میشود که بالاترین سرعت رشد اقتصادی را داشته است.


نزدیکی جغرافیایی کشور ترکیه با ایران که به عنوان همسایه غربی ایران محسوب میگردد و همچنین غرابت فرهنگی کشور ترکیه با ایران نیز یکی دیگر از عللی هست که افراد را به سرمایه گذاری در این کشور ترغیب مینماید.
همچنین باید در نظر داشت که تعداد قابل توجهی از هموطنان ما به زبان ترکی آشنایی و یا تسلط دارند و همین امر باعث میگردد که توجه اشخاص به سرمایه گذاری در کشور ترکیه جلب گردد.
مواردی که ذکر شد تحلیلی از وضعیت موجود و مزایای موجود درمورد سرمایه گذاری در ترکیه میباشد و لیکن میتوان با سرمایه گذاری در کشور ترکیه به پاسپورت و شناسنامه ترکیه ای دست یافت.
برای سرمایه گذاری در ترکیه و دریافت پاسپورت و شناسنامه ترکیه ای میتوان از روش خرید ملک در ترکیه استفاده نمود.


توجه داشته باشید که خرید هر گونه ملک و آپارتمانی در ترکیه باعث دریافت شناسنامه ترکیه ای و پاسپورت ترکیه ای نمی گردد؛ بلکه شخص میبایستی حتما شرایط دریافت پاسپورت ترکیه ای و شناسنامه ترکیه ای را رعایت نماید.

دریافت پاسپورت ترکیه ای و شناسنامه ترکیه ای با روش خرید ملک در ترکیه


برای دریافت پاسپورت ترکیه ای و شناسنامه ترکیه شخص سرمایه گذار می بایستی خرید ملک داشته باشد و این خرید ملک میبایستی به ارزش 250 هزار دلار ( دویست و پنجاه هزار دلار) باشد که شخص و افراد خانواده فرد متقاضی بتوانند پاسپورت ترکیه ای و شناسنامه ترکیه را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است که منظور از افراد خانواد شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد میباشد. برخی از افراد گمان میکنند که پدر و مادر یا خواهر و برادر نیز جزو افراد درجه یک محسوب میگردد که در جواب باید بگوییم که این موضوع صحت نداشته و پدر، مادر و خواهر و برادر جزو افراد درجه یک محسوب نمیگردد.
همانطور که گفته شد خرید ملک در ترکیه میبایستی به ارزش 250 هزار دلار باشد حال میتواند این خرید در قالب یک ملک باشد و یا میتواند مجموعی از املاک باشد که مجموعا ارزش املاک 250 هزار دلار آمریکا محاسبه شود.
در حالتی که شخص برای دریافت پاسپورت ترکیه ای و شناسنامه ترکیه ای چندین ملک را خریداری نماید میتواند برای خود راه درآمدی نیز تامین نماید. بدین صورت که در یکی از این املاک اسکان گزیده و چند ملک دیگر را به عنوان آپارتمانهای اجاره ای، اجاره داده و راه درآمدی برای خود تامین نماید.
بسیاری از اشخاص سرمایه گذار در ترکیه از طریق خرید ملک، آپارتمانها را تجهیز کرده و اسباب و وسایل راحتی را فراهم مینمایند و به صورت ماهیانه و یا هفتگی اجاره میدهند که درآمد بیشتری داشته باشند و عملا این روش، یک روش کسب و کار در ترکیه تلقی میگردد. برای ایجاد این روش برای کسب و کار در ترکیه طبیعتا باید به مسایلی مانند مکان ملک از نظر توریستی بودن و متراژ و نوع ساخت ملک و همچنین موارد دیگر ملاحظاتی صورت گیرد تا شخص خریدار دچار ضرر و زیان نگردد.
زمانی که برای خرید ملک و دریافت شناسنامه و پاسپورت ترکیه ای از این طریق مورد نیاز هست زمانی تقریبا پنج و یا شش ماهه به طول می انجامد.


برای مشاوره بیشتر در مورد خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه و همچنین دریافت اقامت ترکیه و دریافت شناسنامه ترکیه و پاسپورت ترکیه میتوانید با مشاورین موسسه تماس گرفته و از مشاوره های آنان بهره مند گردید.